ketiak tak trim


ok, aku keja kat ehem2 sebagai promoter. kat situ banyak la aku jumpa orang yang macam macam pangai dok ada. seyes macam macam. dari gay, nyah, lesbo dan sebagainya. dan aku sebagai orang yang mempunyai muka yang sombong dan kerek kalau tak senyum buat suma orang susah nak tegoq aku. tapi sekali tegoq aku, aku leh merapu macam tak posa. aku leh ngusik sampai suma orang kat situ tau aku orang penang.

pesen orang tua tua ni amatla pelik pada pandangan aku. dengan rambut pepel, suaq yang menunjukkan kulit punggung ke tepi dan ke tengah ( astagfirullahhhh), buat aku rasa nak muntah. tolong pakai elok2 seket buleh dak. ni tempat public. posa lagi. buleh buat orang batal posa sebab termuntah ok. ok dah la malas nak rewind balik bab tu. sungguh sadis.

pastu ada sekali aku kena layan 2 orang minah eh tak minah dah, makcik singh yang seksi siotttt..haha. gila ah. dah tua pakai singlet ja dengan jeans ketat. nampak abeh la. seb bek la aku pompuan dan straight orangnya. tak la aku tergude. orang lain pon tak tergude aih bila bagi dua makcik ni. ok2 sambung balik. depa buleh dok suh aku tunjuk cincin yang aku juai (aku jaga jam, aku tolong kawan sebelah kedai aku). nak yang tu nak yang ni. pastu komplen besaq la, batu bersinaq sangat la...woi, nak banyak cikadak buat cincin sendiri la!

ok emo plak. fuhhh.. tenang yaya tenang. ok sambung balik. pastu dok cakap cakap komplen dengan semangat tu dia dok gawang gawang la tangan dia. sekali perghhhhhhhh!! hutan khatulistiwa kat bawah ketiak! bebulu mata aku tengok! wuiyooo. dah aku tahan napas sebab bau menusuk ke otak. ok tahan2. dalam ati aku berdoa, cepatla kawan aku sampai layan customer dia ni. makanya. doa aku dimakbulkan. terlepas azab aku. depa beli 2 cincin. beli gak komplen2 pon.

pastu aku cita la kat kawan sebelah aku. pong pang pong pang dia punya ketiak tak trim langsung. pastu sekaliiiiiiiiiiiiiiii kawan aku tanya aku...


" ketiak dia cam ________(nama dirahsiakan) tak?". sambil angkat ketiak.




* bunyi cengkerik dan guruh berdentum dentam bergabung.














p/s: sama ja kondisi ketiak dia ngan customer tadi. dah, aku rasa nak benti keja ja lani.

2 comments:

Nurfatin Liyana on August 23, 2011 at 7:00 AM said...

hahahahha

:D

♥CIK SHA♥ on August 23, 2011 at 7:51 AM said...

yaya..awat aku rasa nak gelak ja baca entri ang ni? hahaha..sket pun tak rasa nak ikut ang emo2..aku takleh stop gelak wei..hahaha...adoi..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010