perasaan dimaki.


sebelum tu aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada sesiapa yang masih bukak dan baca blog aku yang sangat hampeh ini. walaupun lambat seminggu aku tetap nak ucapkan selamat berpuasa. asalkan belum raya lagi. takpa. masih sempat. hoho.

sebenaqnya aku seminggu gak la start keja. start keja dari hari puasa yang pertama. sakit jiwa gak la sebab 1st day dah kena marah sebab pakai tak ikut tema. haha. tak ikut apa yang perlu dipakai la.aku p hantam pakai tudung manik2. memang kenai tiau betoi2. takpa la tahan la. dah keja ngan orang kan.

arini aku kena maki sebab barang yang aku jual takdak diskaun. terpaksa tebal muka gtau cashier yang barang aku memang tadak diskaun. pergh, manager datang marah aku maki maki sedap punya depan staff len. nak buat camna manager brand aku tak inform depa. eh, salah aku gak ka?aku mana tau suma ni sebab aku orang baru. bangan betoi. ilang pahala posa aku sebab aku maki dalam ati. sabaq jala.

susah woi nak cari duit!

0 comments:

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010