Perginya seorang sahabat


assalamualaikum.


aku diantara orang ketiga mungkin yang buat entry untuk arwah chaon. takziah buat keluarga chaon dan isteri, kech hidayah.

kami berjumpa masa 1st gathering geng blogger beberapa tahun lepas. selepas tu banyak kali jugak lepak dan jugak bergosip sama-sama. mula-mula start kenen-kenen sebab memang perasan arwah asik pandang kech ja masa gathering tu. tu yang giat kenen dengan kawan-kawan lain (yus, jijan, miro). antara kenangan ngan arwah.

lepas tu ada lagi la pertemuan2. dah jadi rapat dan ada sekali arwah penah antar mesej "hang la sahabat dunia akhirat aku". aku dah lupa napa dia antar mesej camtu tapi ada lah sebab dia yang takle nak gtau kat sini.

alhamdulillah aku ada kesempatan nak ziarah jenazah pada malam tu. dapat mesej terus aku pegi ke kl. tapi dalam kepala masih tak percaya. tapi ketentuan Ilahi tadak sapa pon boleh tolak. alhamdulillah jugak arwah pegi pada hari jumaat. semoga senang perjalananmu di alam sana sahabat.

dah sayu pulak. kech, kuatkan ati. Ya Allah tabahkan lah hati nurhidayahyahya. aminnn..

semoga roh chaon dicucuri rahmat. amin.


Al- Fatehah.

ni antara tribute untuk sahabat kami..
yus = http://naluri-ini.blogspot.com/2013/02/kami-kehilangan-teman-dan-sahabat.html
miro= http://mirocornerz.blogspot.com/2013/02/perginya-seorang-sahabat-menemui-maha.html
kech hidayah (isteri arwah)= http://www.nurhidayahyahya.com/2013/03/perginya-seorang-suami.html



1 comments:

abgDude a.k.a kai on March 15, 2013 at 3:41 AM said...

semoga roh arwah di tempatkan bersama golongan yang beriman... Al-Fatihah

***
http://abgdude.com

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010