konvo-eksen yang basi


dah nak dekat 7 bulan aku berkonvo baru aku teringat nak buat blog post pasai ni. mahap semua. sumpah aku malas nak buat sebenarnya. takdak alasan lain melainkan malas. HAHAHA (gelak nganga2).

jadi, pada hari ini aku nak buat tayangan gambaq la. hampa tengok la. toksah komplen atau komen. kalau ampa nak komen, ampa komen camni "Ya Robbana, lawanya hanggg", "Ya ampunn, comeynya hangg". yang tu ja dibenarkan. kalau  komen "Ya Robbana, gemuknya hang", "Ya ampunnn, gediknya hang" tu aku akan sumpah hang sembelit selama seminggu. cakaq la dinding jamban hang seminggu. HAHAHAHAHAAHAH (gelak nganga2 lagi).

ok bermula lah tayangan gambaq.







malas nak letak caption. ok bai semua.

3 comments:

oun^imans on April 16, 2013 at 3:04 PM said...

kesian hg kan..konvo ni xda sapa pun p...just mak n abah je..kurang kemeriahan dia kan...wrong timing betul um tuh...

violetless on April 17, 2013 at 4:06 PM said...

tacing sampai tua!

oun^imans said...

uish jgn org touching2 ni buruk rupa...nnti hilang cun hg hehe

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010