miss bermuka suci


tersebut lah kisah bahawa ada seorang manusia yang hanya dikenali sebagai seorang yaya aziz atau vio yang jijan seorang saja yang panggil dan jugak chaon. yang len suma panggil yaya or dayah. haha. ilang dah trademark yaya. haha. ok melalut silap entry nampaknya.

sebenaqnya aku dah tau tujuan idup aku selama aku hidup di muka bumi yang indah lagi bes ni. aku punya tujuan idup adalah untuk berletiaq (baca: berleter) non stop tanpa henti selama 3 jam dan rehat 2 jam dan sambung berletiaq semula 3 jam. berdarah la telinga maknusia yang kena dengaq apa yang aku letiaq. tapi depa mampu. aku kagum.

aku mengajaq dan aku guna slide nak senang pengajaran aku. disebabkan itu jugak segala nota slide aku simpan di dalam sebijik pendrive tit tit ( sebab dia buleh kuaq masuk serupa pen tit tit). pastu aku cucuk la pendrive aku kat komputer di dalam bilik kelas depa. kelas adalah berlainan tempat so semua tempat tu aku kena cucuk la pendrive aku kat komputer.

dan untuk makluman semua (bajet ada orang baca), dan aku pon rasa ampa penah rasa benda camni yang biasanya komputer2 yang sedia ada, virus suka merebak disebabkan sistem imunisasi depa kurang kuat. dan malangnya pendrive aku dijangkiti sekali. aku sangat hiba bila benda ni terjadi. dan menyebabkan aku punya isi2 slide jadik shortcut dan tak buleh bukak. dan jugak ada virus yang tak ubah seperti video clip dan video clip itu dinamakan...




PORN.


seluruh kelas terbuntang mata dan sengih kerang. dan aku telan ayaq lioq serupa telan pasiaq. bila masa aku tengok benda lagha camtu! dan aku yakin dalam kepala otak mereka di saat itu, "tak sangka miss yang bermuka suci ini tengok porn".



weyh, tu virus la weyh. kata aku. dan disambut lagi dengan senyuman sinis. heh, virus tak guna. memang virus weyh!sumpah tak tipu.




Continue >>>
 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010