Selamat Hari Raya


saya di sini ingin mengucapkan selamat ari raya kepada hampa hampa semua yang mengenali diri ini. kemain lama baru nak update..maafkan diri ini yang hina lagi miskin duitnya. tapi budi pekerti agak tinggi di pasaran semasa. ahakakak.

di sini saya nak habaq yang saya dah abeh belajaq. dan buleh la start cari keja. tapi malangnya keja takmau hinggap2. mungkin nak kasik can untuk mendebabkan badan yang sedia debab ni. takpa, saya redha dengan ketentuan Ilahi. hahah.nak beli herbalife mahai woi. tapi mengikut kawan twitter aku, depa ada buat macam starter kit la.yang murah iaitu RM 400++. agak mahai bagi aku yang hanya dalam dompet pepelnya ada 4 hengget tunai sahaja. dalam bank jangan cakap. baki cukup untuk memberikan harapan kepada bank tersebut aku masih aktif melanggan bank depa. ha gituh.

ok la sebelum melalut lebih dasat lagi.saya disini meminta ribuan ampun sekiranya selama saya menulis ni banyak yang terasa ati contohnya. maklumlah jari sedap menulis ikut dan dia ja.hahah.oh ya dan saya dok lagu ni la..dok single. hahah..

ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT ARI RAYA.

beraya bersama rakan rakan dan terima kasih kepada jelina sebab menggebukan muka putih serlah uolls.


salam sayang buat semua. muah.

2 comments:

.cik aida. on August 31, 2012 at 7:31 AM said...

selamat hari raya! :)

violetless on August 31, 2012 at 11:00 PM said...

selamat ari raya jugak cik aida..=)

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010