ehem ehem


disini saya nak mengumumkan bahawasanya blog saya ada 2 penulis jemputan.. ada sorang doktor, ada sorang lagi wartawan gosip semalaya yang jelita. kena habaq awai2 takut satgi ampa heran tetiba ada post pasai artis malaysia dan tetiba pasai belah perut orang. tu yang habaq awai awai tu. aku tatau la depa nak post bila. tapi bila depa post tu harap ampa jangan la terkejut. bajet orang baca ja blog tak berilmiah aku ni.hahahah.

sorang ni dr ai. memang panggey dia dokter ai. mana bleh habaq nama betoi. tak thrill la.dia takdak blog tapi dia rajin la merepek.

sorang lagi artis terkenal di seantero dunia dengan mengambik anak angkat pelbagai kaler iaitu (bunyi deram) BAKAL PUAN Jelina Joli Jelita.. ok ampa buleh baca blog dia dengan mengelik nama dia yang telah dibubuh link blog dia.

ok tu ja nak habaq. arap ampa terhiboq la nu memandangkan aku dah rajin update blog.

0 comments:

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010