randoms yang mengada.


lama sangat rasanya tak updaye blog ni...sebab tak ada benda nak cita..maklumlah orang baru masuk sem...bz dengan macam macam...haha..bz la sangat kan?padahal kelas seminggu sekali ja pon..ari yang takdak kelas aku p keja la..cari duit sket..apa nak buat dok kl ni banyak taboq duit kat tempat yang tak perlu..sedih noks dok kl nak kuaq suma kena bawak keluaq duit..wuuu...

so aku pon tatau apa motip aku update ni..mungkin nak gtau kat seluruh dunia aku masih lagi bernyawa walaupun kemain diasak dengan macam2 dugaan hidup yang sat2 ja ada dalam masa yang sama. yang kadang2 sampai sesak napaih gakla nak menyawa.

disini aku mengucapkan tahniah kat kakak aku yang baru mengandung..aku syak dia bunting pelamin..hek hek hek..aku cam nak tergelak plak bila dia segan nak gtau dia mengandung kat mak abah aku..takut mak abah cakap amboiii cepatnya lekat.kah kah kah..ntah pa2..rezeki dah mai kan..apa lagi..ambik jala..mohon kali ni heroin..hero dah ramai ni..jenuh tudung tak terletak dengan eloknya sebab hero hero suka menyentai tudung aku buat tali tarzan...maklang sedih tau anak2 sedara buat maklang camni..maklang gomol kang aa..huhu.

ok la..sebab aku mempunyai kegedikan yang amat tinggi pada waktu petang ni..dan RAJIN. aku nak share la gambaq sepanjang ketiadaan aku ni..










dah macam melampau lak upload banyak2..k la nak mandi.

4 comments:

aken_surf on February 27, 2012 at 8:40 PM said...

tahniah kat kakak ko..ko bile lg plak :)

violetless on February 27, 2012 at 9:00 PM said...

aken: aku lambat lagi weyh..hang da ada cucu baru aku gedik nak cari laki kot.hahah

aken_surf on February 29, 2012 at 10:51 AM said...

cait...2 lmbt sgt..camne kje..best x?

♥CIK SHA♥ on March 4, 2012 at 4:22 PM said...

tahniah weh kat kak hang..cepat sungguh rezeki dia dapat anak..baguih la tu..ehehe..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010