kehilangan kakak~


pada waktu 2.30 petang, kakak pergi meninggalkan kami.


pada pukul 3. 15 petang semalam aku dapat tau disebabkan aku kerja. aku tak tengok henpon. dan banyak missed call panggilan kakak-kakak lain, abang, adik dan mak. aku masuk dalam stor nak telefon balik sebab rasa pelik napa banyak sangat panggilan dalam satu masa. aku dah mula rasa tak sedap ati. kebetulan masa aku nak ke stor buat panggilan. mak aku call dan terus cakap, kakak linda aku dah tadak.


tergamam sekejap.



selepas mak memutuskan panggilan. aku terduduk dan nanges sekuat hati. ya Allah dugaan apa pula engkau kurniakan ke atas aku.. tak baik merintih tapi nilah aku rasa waktu tu. maseh menggeletar tangan aku bila ingat balik masa tu. hurm. kawan-kawan sekerja aku suruh aku balik. lepas tepon bos, aku balik, tukar baju, dan terus balik. adik aku da menunggu aku di masjid belakang umah sewa aku.


menggeletar lagi tangan ni. aku sambung bila aku dah kuat skit. mintak diri.
Continue >>>

selamat ari raya uolls.


banyak benda woo jadik akhir akhir ni tapi banyak simpan dalam ati. dalam kepala sendiri. di sini, saya yaya aziz aka violet ungu ingin memohon sejuta kemaafan jika selama ni banyak buat ampa suma terasa ka apa ka..nak buat camna kita ni manusia biasa.

dan lagi sekali. aku nak tayang gambaq raya aku yang tak berapa nak raya sangat la..sebab jerawat mak datok punya besaq.hahahah..





nah muka minah kepoh...ensem kan..hahah..
gambaq len aku kongsi kalo aku rajin..hahah..



_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?a141f254ff6aeb2cc5205ec95fa4afbc
Continue >>>
 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010