carutan~


aku rasa ramai yang perasan yang carutan ni dah macam makanan seharian hari hari dah..banyak sangat dah aku perasan yang komen dalam entri entri tertentu dengan dabik dada dan jari jemari yang liuk lentoknya menaip perkataan yang sangatlah macam #$%^&^. aku takmau tulis mencarut..aku mencarut dalam blog seperti seyes sh*t.kah kah kah..sh*t tu tahik. takpa kot..tak kasaq mana aih..tapi mencarut gak kan. ok aku tak buat. i take this as my lesson.

ada jugak aku perasan entri entri blogger yang suka menghantam macam dia bagus gila buat para pengomen nak hentam balik blogger yang buat entry tuh tapi yang tak maneh macam kurma ini depa guna ayat carut carut yang.....ala paham paham la sendiri. tapi yang tak bestnya di awalan ayat tu ada guna Astagfirullahalzim...ceyy...permulaan ayat camtu la..belakang ayat tuhhh carut marut yang tak elok untuk ditulis dan dibaca para veteren seperti mak abah aku.(*berdoa yang belog ni abah takkan baca)

bukan apa yang pengomen ponnn..adeh..
Continue >>>
 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010