selamat ari raya uolls.


banyak benda woo jadik akhir akhir ni tapi banyak simpan dalam ati. dalam kepala sendiri. di sini, saya yaya aziz aka violet ungu ingin memohon sejuta kemaafan jika selama ni banyak buat ampa suma terasa ka apa ka..nak buat camna kita ni manusia biasa.

dan lagi sekali. aku nak tayang gambaq raya aku yang tak berapa nak raya sangat la..sebab jerawat mak datok punya besaq.hahahah..





nah muka minah kepoh...ensem kan..hahah..
gambaq len aku kongsi kalo aku rajin..hahah..



_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?a141f254ff6aeb2cc5205ec95fa4afbc

8 comments:

Aduka on September 15, 2011 at 7:15 PM said...

gambaaqq.. gambaaaaqqqqq.. gambaaaaaaaaaaaaaaaaaaqqqqqq...
hihihihihi.
=D

ciK LyndaWawa on September 15, 2011 at 7:31 PM said...

selamat hari malaysia yaya..=]

Chaon Cornerz on September 16, 2011 at 9:02 AM said...

duit raya untuk aku mana?

kech hidayah on September 16, 2011 at 1:38 PM said...

oit!! baju raya same corak n kaler ngan akak aku! dia pun debab.memang macam kembar la korang! hahahhahahahahhahaha eh? kuk kik kuk kik kuk kik kuk kik!!

♥CIK SHA♥ on September 16, 2011 at 1:39 PM said...

ensem la yaya..hahaha..selamat hari raya weh!

Mario on September 17, 2011 at 4:52 PM said...

debab?ekeke pandai2 je kech komen org tau...hahha

hanaahmad on September 22, 2011 at 1:25 AM said...

wey sama! tapi aku punya kaler pepel...hehe. :)

Iwanski on September 22, 2011 at 1:39 AM said...

update...update...

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010