rumah terbukak luas.sila masuk


benci aku tulis panjang panjang letak suma2 buleh plak terhilang tiba tiba..buleh mendatangkan stroke betoi..aku sakit jiwa dah ni tapi aku ni jenih gigih.aku tulis semula..ni rumah terbukak aku nak cita ni..raya aritu..raya aji ke?bukan2..raya aidilfitri yang muliaaaaaa..ailebiu..ok gila tetiba ailebiu..toksah dok mengada mari kita mengumpat secara terang terangan.

aku p rumah terbukak kat umah kech hidayah. dia kecik ja weh. separuh badan aku. betoi tak tipuuu punyehh..aku besaq dua kali ganda dari dia.. tau dak rasia dia kuruih keding camtu napa?sebab dia malas..suma pon malas..makan pon malas..sebab dia malas,dia pon tak makan. kesimpulannya tu la tips dia kuruih..susah weh. semalas malas aku bila lapaq aku otomatik rajin masak.
cari perbezaan aku ngan kech..ok sudah terang lagi nyata..tak payah habaq..aku kecik ati nanti padan muka ampa..chaon sebelah tu aku tatau nak kata dia buat muka apa..aku maleh ah nak kutuk dia..nanti dia tacing lebih. pastu kan aku tak kelapaq ah nak pujuk dia..tacing2..aku kutey satlagi..aduh tetiba sakit perut. tapi takpa..aku tengah gigih ni.aku tuleh lagi.


ini nabiel. dia ni nampak ja macam sopan tapi cait!jangan percaya suma itu.itu tidak benar belaka. dia suka mengguda aku..guda la sangattt..gila awww..dia ni kalo bab mengata aku kuat makan ka apa ka bagi kat dia la..sebab dia ah aku tak jadik makan rojak yang aku tingin nak makan satgi dia kata aku kuat makan lak tapi sebenaqnya aku mana kuat makan pon.aku biasa biasa ja..hehe..sebabkan hang aku suh beliau berenti makan kat tempat len hang tauuu dak...lapaq punya pasai..hang bertanggungjawab biel!


disebelah nabiel ialah nikon...heheh..comel je dia..hohoh..sory ye saya memang camtu..kurang sket dengan orang yang baru pertama kali jumpa..hukhuk..ok suma tak tengok kamera..aku nak salahkan orang yang tangkap gambaq nih buleh?


ni la antara tetamu lain...aku saja tanak fokus kat biel nih..dia pasan gak..nak buat camna..hahahah..arini aku ngumpat hang ja dalam belog aku..hang redho nuuu..hahahah..



p/s: aku da taip semalam buleh plak aku terpetik apa ntah ilang pulak.


5 comments:

Kech Hidayah on November 23, 2010 at 8:58 AM said...

aduh! kuah rojak pun bleh basi kalo duk tunggu entri yang berbulan lamanya neh.ari open house tu aku macam pelik gak tengok hang sopan santun sangat makan pun kurang.nabiel buat dajal kutuk hang rupanya.tak dapat aku tgk buruk laku hg yg sbnr.

p/s: aku tau tujuan entri neh!hang nak remind aku suh anta kuah rojak kat hang kan???

Chaon Cornerz on November 23, 2010 at 10:15 AM said...

apsal gambaq2 aku macam tak fokus ja. ada gangguan la kot. ishk2.. aku mana penah tacing ngan hang weh. tue la. tulih bukan2 la tue. sebab tue kena tulih lagi. hahha..

menusuk hati on November 23, 2010 at 4:29 PM said...

assalamualaikum...jalan2 ptg selasa...

Epul Azimi on November 24, 2010 at 12:09 PM said...

citer tahun bila ni?dan hang mmg besar,kot2 kalo dok sebelah almari mesti aku tak pasti yg mana hang yg mana almari.

Nabiel on November 24, 2010 at 11:06 PM said...

hahahaha~
pnuh ja gmbq aku nie..ak dh agk dh ang mmg peminat aku~lalalala..
aku pelik gmbo no 1 tuh..apsai ang srg jak pndg kamera?hahahaha=P
thanx sbb buh gmbq mata aku yg ensem tuh~=P

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010