orang kena sumpahan jadik ikan kunun..padahal memang ikan.


aku p aquaria aritu aku terjumpa dengan kapten luffy tengah mencekik punya laju..aku mesej mesej dia la kaco..aku dok belakang dia pon tak pasan..gila mencekik punya laju tak pandang depan belakang tepi kiri kanan..aku suspek hang la pakcik oii..

kat sini la aku tau ada ikan yang ada depa buat p baca yasin ka apa ntah kunun kunun dia disumpah jadik ikan sebab derhaka ka apa pon aku tatau la..padahal tu memang ikan kot weyhh..bukan kot tapi memang ikan..sapa yang tertipu tu memangla..yang dok p pemuhong tu lagi la berdosa besaq!jahat la lu orang menipu orang yang inesen.



ni buktinya..tak nampak sangat la pulak..sebab dia berenang2 weh..aku tak sempat nak kejaq.



ok dah abes tulis..hukhuk..

p/s: macam mana aku nak tolong orang yang dah jauh tersasar?aku tak reti.

14 comments:

Ery Farieha on September 28, 2010 at 2:20 PM said...

tu je?
kehkehkeh :P

violetless on September 28, 2010 at 2:25 PM said...

ery: tu je..aku malas nak buh gambaq banyak2..haha

RuSh D on September 28, 2010 at 3:45 PM said...

ikan pari cacatjer kot..haha..

Pusher Aries on September 28, 2010 at 5:16 PM said...

sape suo sumpah jadi ikan cam tue...sumpah la jadi emas...memang tipu pun vio...

noor afzan on September 28, 2010 at 7:03 PM said...

confirm ke kapten?
asl tak pi kacau terus je sis.?

violetless on September 28, 2010 at 8:33 PM said...

rush d: bukan ka ikan jerung tu?hahah

pusher: aku nak sumpah hang jadik keta bmw bergerankan nama aku..hahah

sis afzan: memang kaco pon sis..siap lepak tepi parking..haha

diana on September 28, 2010 at 9:30 PM said...

ooo..tu gambo ikan pari..
macam roket je..

Kech Hidayah on September 28, 2010 at 11:08 PM said...

ikan ka tuh?hahaha.

Aduka on September 28, 2010 at 11:12 PM said...

aku dah siap dating agi ngn pakcik luffy.. hahaha..

violetless on September 28, 2010 at 11:22 PM said...

diana:tu ikan bukan pari..hukhuk..

kech: ikan la.takkan beruang la weyh..

aduka: aku ponnnn..hang jangan jeles...dia belanja aku ayaq epal masa dulu2..haha

Chaon Cornerz on September 29, 2010 at 1:37 AM said...

jauh tersasar maksud hang apa weh..? terlanjur ka apa..? hahha.. bagi je la nasihat supaya dorang tak down.. selai ja gambaQ hang.. google ka apa..? hahha..

violetless on September 29, 2010 at 2:07 AM said...

chaon: tersasar la..hukhuk..nasehat la..ada plak gugel..aku tangkap sendiri aaa...

selai jela..nak buh banyak lai buh muka aku la..lebih afdal..

cha on September 29, 2010 at 8:11 AM said...

hahah cam tak caya je ikan tu kene sumpah :P

Kech Hidayah on September 30, 2010 at 4:11 PM said...

chaon kan buruk je gambar tu haruslah vio yang amik sendiri.tangan tak bedung gegar la gambar.nak salahkan ikan yang bergerak pulakk.hahaha.

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010