cerita sedap


aku nak bercerita pasai sedap..memang sedap weyy..teman tatau nak cita camna..punya sedap la...ni pasai benda makan la aku nak cita nih..kena cita la masa dah abeh posa..kalo masa posa aritu teman cita dah ramai marah teman dok bagi meleleh ayaq liuq depa..baik aku simpan cita ni masa bulan tak posa..tapi sapa sapa posa ganti tu mintak mahap la ye..

aku suka gila char kuey teow kat stesen universiti tepi jalan tu..rasa dia punya sedap sampai meleleh weyh kalo teringat..ok lani dah terliuq dengan kadar yang amat laju..semoga tidak meleleh masa aku tidoq nanti..aku taip entri ni kul 2 pagi kot weyyy..jangan nak kata aku tidoq siang plak..tak maneh menuduh aku bukan bukan..heheh..

pastu kan...aku p la ngan kawan aku ni...saja nak tunjuk kat dia tempat sedap..pada aku la..tatau la kat tekak dia tu rasa sedap ka dak..tapi tekak aku buleh dipercayai la weyh..kalo macam maria tunku sabri dalam rancangan jalan jalan cari makan tu suma kata sedap.muka gila heaven kalo dia makan...pulun la aku p cari restoren yang dia p makan tu..sekali..hampes..mengecewakan..tak sedap sangat kot..takyah la buat muka heaven gila kalo makan kalo tak sedap sangat..mengecewakan sungguh..

ok setop cita pasal jalan jalan cari makan itu ye anak anak..mari umi cerita pasai sambungan ni..kawan aku tak makan hidupan laut termasuk la kerang so dia mintak aa takmo kerang..yang aku lak tak makan togeh, so aku mintak aa takmo togeh..alhamdulillah dia menyempurnakan hasrat kami..hehehe..

masa nak tanya tu satu hai..jawapan sungguh la menepati soalan..hukhuk..



kawan aku: bang, mana satu tadak kerang?

abang char kuey teow: sory dik, kerang abes malam ni..

aku: dalam ati nurani ( abang ni tak memahami soalan, BM fail!)



aish tidak baik menuduh dia BM fail..mungkin dia tidak memahami kehendak soalan..tapi aku memang tibai gelak la..hahahah..aku suka gelak..benda kecik pon aku nak gelak..hahaha..ok tak lawak pon..

tapi kan memang sedap weyh char kuey teow situ..fulamaaakkk..esok aku cari gak dan makan!!dah masuk perut aku belahak puas supa pompuan tak tau maluuu punya belahakkk..belahak tu sendawa dalam bahasa skemanya..

p/s: dah tutup fb kemain aku update blog..hahah

4 comments:

noor afzan on September 19, 2010 at 10:31 PM said...

sedap eh?
kat mana nih?
stesen universiti dekat UM tu ka?
kat Vista Angkasa ke?

Kech Hidayah on September 19, 2010 at 10:57 PM said...

oit!tutup fb watpa?cis..sedap kan kueh tiaw tuh?aku tak selalu makan pun dulu.malas nak pi sebab duk kolej.xduk kolej aku duk umah lak.jauh.hahaha.tapi memang sedap!!kawan2 aku kalau order mesti nak dua pinggan.aku mana abis.hahaha.

afzan: depan vista angkasa kat tepi jalan tu.heheh.sibuk je nak jawab.

sebelas on September 20, 2010 at 12:37 AM said...

erk tutup fb?? betul ka?


http://nomborsebelas.blogspot.com/

violetless on September 22, 2010 at 12:14 PM said...

kak afzan: a'a...kat depan vista angkasa la tu la kak..memang sedap kakk oi..bagi tekak saya la..

kech: hang p makan 2 pinggan memang la tak abeh..hang tu makan sket..hang ambik separuh dah la..

sebelas: ye..betul..hukhuk

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010