rules paling atas dalam umah sewa pompuan..


jangan bawak laki laki masuk lepak2 dalam umah sampai goreng goreng kopk jamu ayaq..tak maneh la jiran jiran tengok..jiran jiran kita kan orang orang lama dah..satlagi depa p repot satlagi jenuh nak menjawab..kita ni pompuan..jaga sket noo..

plz..jangan bawak masuk laki kecuali tu abah hang ka, abang hang ka (bukan abang ehem2), adik hang ka leh consider lagi..plz ye..adeh...malas nak berletiaq panjang..da besaq panjang pikiaq la noo...seyes seh maleh nak berceramah panjang panjang..aku bukan baik sangat pon..tapi sekadar nak melawat ka, nak lepak2 p kedai makan tak..tak maneh jiran tengok..ish..leh cakap dalam blog jala..esok lusa nak bincang ngan kawan aku cakap dengan depa suma..

err lagi satu kalo masak tu basuh la pinggan mangkuk, kuali suma...aku bukan kuli ampa nak basuh suma kotoran yang ampa tinggai..ni hangen la..sampai berkulat la makanan dalam mangkuk, kole ampa tu tak reti nak basuh ka?aku pantang betoi kalo sinki ada pinggan tak basuh, mangkuk tak basuh, aku leh murung dengan kadar yang amat cepat..baik basuh la..malu la weyyy..

ok..leteran tuk arini..sebab ni la aku maleh nak bukak blog..update blog sebab ni la..rasa hangen ja dalam badan..naseb bukan hangen kentut2 tu..seb bekk...aku update nanti suma pasai benda hangen2..baik la aku diam..ni aku sungguh2 tak tahan..ha hambekk...

baikla..aku nak berehat dari blog sat...ramai da unfollow aku..aku dapat detect..hahaha..ingat aku tatau ka?tapi tak kesah la kan..

aku nak buat assignment la..tapi aku aktif ja kat fb..haha..kemain kan?tu ja hiburan aku..seyes seh boring dok luaq nih..nak kuaq melewaq susah..bahaya...

p/s: weh.aku da tukaq nombor..meksis akan dilupuskan...akan..tatau bila..

12 comments:

saya_arief on August 5, 2010 at 8:13 PM said...

aiyoo..
tuan rumah ngamok..
lari....
asal tukaq nombo..?
cam ne nk contact..
haha..
:D

aNiSa hANg tUaH on August 5, 2010 at 8:15 PM said...

hmm
betui tu vi..
jangan bawak jantan ke umah sewa utk mneggatal..
aku dh byk dgq kes pasai ni
huhuhu

weyh rindu kau
siyes rindu
aku pon bizi gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nursarah on August 5, 2010 at 8:28 PM said...

huhu. pemalas gila kalau naak dara tak mo cuci pinggan sendiri.. haishhh

fndrocka on August 5, 2010 at 9:16 PM said...

Dan jangaan buang bayi..erk

et on August 5, 2010 at 9:57 PM said...

aaaa.takutnyer bawak masuk llk bukan mahram.bahaye2.huhu

Ery Farieha on August 6, 2010 at 12:39 AM said...

weh
hari tu jan dengan yus masuk umah hang?

:PPP

asna cute on August 6, 2010 at 8:54 AM said...

awat la perangai dak2 pompuan gitu? adoiii rasanya dorg lum matang lg kot. ke dorang nie anak manje? kat rumah ada org gaji tolg buatkan semua utk dorg?. ish3.

Pusher Aries on August 6, 2010 at 5:20 PM said...

hah mak sapa dah mara nie..baik mintak maaf...huhu

noor afzan on August 7, 2010 at 11:59 AM said...

biasa ar tu kalau dah duk umah sewa.
huhu~

sabar je la nor..
cakap elok2 jangan gaduh2 k.

~fisha~ on August 7, 2010 at 6:25 PM said...

kite tak leh ltk 100% kepercayaan kat laki en... hadoih....

nur amni on August 8, 2010 at 8:01 PM said...

uish...takot la nk dok umah sewa lanih~~~~ btw, nice blog ! =d http://nuramni4.blogspot.com/

violetless on August 9, 2010 at 2:19 AM said...

arief: macam la ada nombor sy..hukhukhuk..hahha


nis:mula masuk minum ja la..pastu nanti?ha sapa yang tau..bukan mintak tapi better la benda ni elak awal2..hukhuk...aku rindu ko jugakkk...tak sempat nak komen2..


nursarah:umah depa suma ada bibik kot...


fndrocka: baiklahh..hahah


et: tule pasal...tak memasal kita terlibat sama kangg...


ery: jan ja kot masuk nak kencing..kita suma kat luaq takdak sapa dalam umah..hukhuk...tak bagi dia masuk kencing kang batu karang lak..ahaha


asna: geram la camni..cam kita lak kuli depa..banyak cantekkk


pusher: hahahah!!bila masa mak marah ni??hahah


kak afzan: tatau nak cakap camna..dok diam ja nih..


fisha: sangat sangat setuju!!!


nur amni: kena cari orang yang betul2 bagus dok sekali..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010