ok memang cari pasal.


abah marah..camna ni kak un?sila bagi solution kat adik hang yang bangang ni...padan muka..cari pasal lagi.bila otak dah mula bengap dan serabut ni la keputusan paling baik aku penah buat dalam idup aku kot...tunggu la abah kata apa..aku rasa aku nak kena semboq abes2an satgi...abah tolong jangan marah anakmu yang berada diperantauan sekarang..

berdoa tak kena semboq dengan begitu dasat sebab kakak membawa perkhabaran abah marah..waaa...abah ni orang buat dengan jalan yang betoi2 nih...bukan jalan tak betoi yang orang buat ni abah.......abah...jangan marah..nanti kannn...nanti kannn...cek sedih la..hahaha..gila pa gelak di petang hari nih..

ok berdebaq lak tunggu abah tepon..nak arap aku tepon takmo la...memang nak makan halwa telinga paling bekkk la petang petang camni..


weh..ok dak aku nya header?




8 comments:

aNiSa hANg tUaH on August 13, 2010 at 4:24 PM said...

hang sabaq na,,,
harap2 sume akan okei
okei..
header hang sgt cool
hehee

Mario on August 13, 2010 at 4:42 PM said...

header mcm standby nak kene ketuk je....hehe
klu aku abah ko confirm aku marah dah ni...errr...pesal ni weh?ekeke

Kech Hidayah on August 13, 2010 at 4:48 PM said...

hang ingat hang fahrin ka nak taruk header lagu tuh?haha.ape hang dah buat smpai abah hang marah2 neh?hang kawin lari ka?hahaha

Chaon Cornerz on August 13, 2010 at 5:55 PM said...

hang ingat hang tera..? hahha... relax ar vio.. bukan selalu nak daapat halua telinga nie.. sekali sekala bengkak pun takpa.. hahha.. awat tak letak gambaq aku kat header tue..? kahkah..

MOFASAD on August 13, 2010 at 7:02 PM said...

padan muka! HAHAHA

header tu~
takamine buat yer~

>>_______<<

Ery Farieha on August 13, 2010 at 11:12 PM said...

sape buat header?

wadi?
ciss
mau juge :P



ceh padahal berlambak da header

fnd on August 13, 2010 at 11:15 PM said...

Purple yg melampau

violetless on August 17, 2010 at 12:34 PM said...

nis: aku cari pasai..memang la nak kena pelangkung..nseb abah aku kool..


mario: amboiii..ko pelangkung aku kasitau yus!!hahah.naseb ko bukan abah aku..adala..sebab aku mengada la jawabnya..


kech: aku aweknya..hahaah...kawen lari tak habaq orang tu hang ye kech..bukan aku..aku baik2 saja..hahaha


chaon: cuba hang dengaq abah aku marah tengok...hukhuk.


parit: hang memang parit la parit..ada ka takamine buatt...mana adaa!!!kwan aku la buat!


ery: kawan aku la..bukan wady..ni lagi sorang..aku cium kanggg...


fnd: baru kool..hehe

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010