eh! kalo nak tau bakal bini camna tanya la housemate si dia ye.


uishh...ini sudah tak boleh tahannn...terpaksa menulis entry tak tahan-aku-nak-marah..dah lama simpan tapi arini aku nak meletup la dalam belog..tapi disebabkan bulan posa aku akan berusaha menggunakan ayat sesopan yang mungkin untuk mengelakkan pahala posa aku daripada terus jatuh merudum tanpa meninggal sedikit pon bekalan di hari muka nanti..

amacam mukaddimah?agak agak ampa boleh buat khutbah jumaat dak?haha..ok gelak gelak dulu sebelum sesuatu terjadi..heh..macam mana posa?ada lubang lubang lagi dak?aku tak ponteng g.mirikel gila weh..haha..aku tulis ni pon selepas aku bertungkus lumus buat keja dapor..aish...nak balik umah la...makk...cek rindu kat mak...cek rindu masakan makkk..makkk...dengaq sora mak tadi memang rasa nak terbang balik ja...wuuu..

ok kembali kepada tajuk berita diatas.oh kalo nak tau pangai bakal binik anda sila la siasat dengan bertanya kepada housemate bakal binik ampa tuh..takut nanti bila kuaq ngan ampa, meja kat kedai makan pon depa dok lap..tapi bila dok umah, pinggan sendiri tak reti basuh, da masak tinggai dalam sinki supa ada bibik nak kutip tolong basuhkan dan sebagainya...nanti da kawen ampa gak yang susah..

bukan nak mengata ka apa..plz la siasat dulu..aku da tak larat dah merana dok dalam umah ni...tak tahannn..baru sebulan lebih...rasa macam stahun da aku dok sini..aku memerap dalam bilik ja keja aku..kalo kuaq sahih aku tak tahan keadaan sinki yang penuh dengan pinggan mangkuk, kole dengan milo basi dan sebagainya.tak tahan..bila aku kuaq aku plak nak kena basuh suma sebab aku tak boleh tahan tengok sinki ada benda benda suma tuhhh...

haih.....mampu mengeluh saja..

11 comments:

aNiSa hANg tUaH on August 14, 2010 at 7:23 PM said...

yela vi.
kena siasat dulu
jgn duk meluru jee

hehe
pape pun tak maw geram2

selamat berbuka puasa

Bidadari fiza on August 14, 2010 at 7:30 PM said...

betui2 dayah....depan kita nampak semua...depan bf dia...pijak semut tak mati....=) kehkeh...

sabaq2 na bulan posa ni...

ok kat penang dah nak berbuka ni...selamat berbuka (^^)

fnd on August 14, 2010 at 8:44 PM said...

Bukan ke lepas kawin akan buk berubah?hehe.time bujang memg enjoy je ye dak

Nisrina Afrina on August 14, 2010 at 10:53 PM said...

payah gak lagu 2...sabaq cik violet.... =)

intanurulfateha on August 15, 2010 at 2:54 AM said...

comel pic header
tiru fahrin kan kan?


pengotor btul
mmg reject jd bini!

ciK LyndaWawa igUana on August 15, 2010 at 11:11 PM said...

sabar sis...jgn marah2..selamat berpose.......=)

noor afzan on August 16, 2010 at 7:42 AM said...

hah.
pasal tak basuh pinggan, pengotor ni mmg dah selalu jumpa.
huhu~
muka je ayu.
pastu nampak kat kuar macam pembersih tapi..

Pusher Aries on August 16, 2010 at 7:55 AM said...

tips yang baik...kne siasat nie tapi nak siasat sape ea...hehehe

violetless on August 17, 2010 at 12:31 PM said...

nis:mau tak geram nis oi.dari setat aku masuk sampai sekarang tak berubah2 ..lagi teruk ada aa...


fiza: depan bf kena kontrol ayu segala ye cik fiza.hahaha


fnd: tu kalo berubah..kalo tak?camna?


nisrina @ farhah: uhuk2..haha...sabaq ni sabaq...


cik intan: mana ada tiru...fahrin yang tiru ai ok..hukhuk..memang takle nak buat bini..kalo buat pon bersepah la umah..


ciklynda: memang menguji tahap kesabaran la dok sini..


kak afzan: sama!!depa suma ayu2 belaka...tapi realitinya..hurm..


pusher: tanya housemate dia la...

Luth Textile on August 17, 2010 at 9:43 PM said...

aku dah tengok sendiri dah rumah bakal bini aku tu. dan tengok dia macam mana uruskan rumah tu. huh.. boleh tahan la..

snuffles said...

boringnya lepak bilik ja......
try have fun ngan kawan2 kat luar....

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010