belen..perkataan itu berdosa tau?


mula mula intro..cita ni kawan aku yang cita habaq kat aku kisah ni..kisah kawan dia yang nak mengorat awek belah belah utara..dan kawan dia ni bukan orang utara dan malangnya berkawan dengan kawan aku yang sengal sengal ubi tahap cucuq badak punya pangai..jangan sedih weh dapat kawan camtu..bahagia idup hang nanti sebab kan dia tu leh pekena hang tanpa hang sedaq.padan muka..naseb aku berhati ati cakap ngan dia..tapi aku pon dah terkena..nanti aku cita di entry yang akan datang.

disebabkan kawan dia nak mengorat sorang awek ni..dia mintak la kawan aku ajaq dia perkataan perkataan yang orang utara ja guna..kalo nak kata awek tu lawa yak ak aw orang utara kata "pompuan tu segaknya." segak tu lawa la..bukan segak tu muka dia cam laki ensem ka apa..sebab dia lawa la..ha tu la aku nak habaq..yang kawan aku punya la loklaq p cakap " kalau hang nak kata awek tu lawa, hang kata lagu ni..awek, awak ni belen la".ha seperti yang dijangka..kawan dia p kata betoi betoi.apa punya bendul la..haha..lawak lawak..

dan seperti yang dijangka, mamat tu sedap sedap dapat penampaq sebab p kata perkataan belen tu..ahahahahahahah!!!

berdosa tau cakap belen kat orang pompuan..gila betoi..kalo aku orang kata aku belen aku mengamok sakan..siap nak buat repot polis tau..gila nya teruk..

belen tu maksudnya pompuan tadak dara dah tau dak??!!adeh2...sian la mamat tu makan penampaq free...niat nak dapat awek sekali dapat sakit..sian sian..

p/s: jangan merapu cakap..kan da kena..

15 comments:

♥CIK SHA♥ on August 23, 2010 at 10:06 AM said...

sian mamat tu..apa la kawan dia p pekena lagu tu..tak pasai dapat penampaq free..

ezzu on August 23, 2010 at 11:21 AM said...

kalu aku jdi lelaki tu...
aku terajang je kwn aku tu...
xpun bg penampaq...hehehehe...

Ichigo Miro on August 23, 2010 at 11:58 AM said...

keji punya kawan...hahaha
seb baek aku tau padia belen tu...xleh lah org nak tipu aku...hahahaha

aNiSa hANg tUaH on August 23, 2010 at 1:44 PM said...

kesian lelaki tuu

hehe
tapi hang segak vii
hehe

abang luth on August 23, 2010 at 11:48 PM said...

hihihi bodoh nye laki.. pelaq betul kawan dia. hahahahha

amboi.. hang bab pekena orang no.1 hah!

HonEyBuNNy on August 24, 2010 at 2:04 PM said...

hahhah...awat la dia p kata lagu tu..isk2....ya yaya...segak yaya neh..bg kita cntk la kn..kdg2 depa xfhm la..ihiih..depa kata kita salah ayt kta kt pompuan..hhehe

ain fathihah on August 25, 2010 at 5:39 AM said...

ooo macam tu...aku tau maksud belen tu, tapi sangat jarang dengar kawan2 sebut

Kech Hidayah on August 26, 2010 at 3:54 PM said...

loklaq punya kawan.hampeh gaban.tak baik betul.ishk2..kawan2 aku suka perkena aku dengan bahasa kelantan.tak sukeee...

MieZa on August 26, 2010 at 4:48 PM said...

haha lawak lar haih...

ProfHariz on August 27, 2010 at 6:26 AM said...

wakakaka..
dah ampa nie orang penang..
ajaq la leklok kat orang luaq..
dok ajaq benda2 meghapu kan dah kena?

PutraRocker on August 29, 2010 at 5:00 AM said...

belen...hahhaah

kuruskan badan..gemokkan iman der..wooot3 o_O

fndrocka on August 30, 2010 at 1:39 PM said...

mak aih..bergurau macam cipan. tapi aku harap pompuan tu akhirnya tahu yg lelaki tu dianiaya..huu

lumut esoklusa on August 31, 2010 at 12:46 PM said...

hakhak..aku pon x tau belen tuh ape..
kalau tempat aku ayat cam

ade bape belen duit tuh?
kire balance la..baki..hehe

sian die weh..
penampar perkenalan namenye tuh..hakhak

pilotHans on September 3, 2010 at 4:14 AM said...

br tau perkataan belen nie.....hmm..

N.Aima K on January 21, 2013 at 5:02 PM said...

baru tahu selepas saya google T___________T

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010