aku pon tau having fun!


sebenaqnya kan event ni aku p sebelom posa.punya la basi tahap basi ayaq milo yang dak umah aku buat tapi tak reti basuh tu..heh..aku da lupa plak bila..aku pon reti cari hiburan aku sendiri..ajak kawan yang boleh masuk pala pastu jalan...event ni event F&N fun fest.uih gila best..dapat tshirt free 2 lai weyh...leh design tshirt lagik weh...nak tengok?meh aku nak tayang.bayaq 3 hengget beli ayaq gas 2 botoi, dapat kupon buat baju weyhh....

muka kusyuk nak pilih designbaju weyh..punya la kompius nak pilih design gapo dio..sekali aku ambik design nih..

ni design baju dia weh..aku p ngan 2 orang kawan aku ni la...sorang lagi sedang menyusul bersam sama dengan pakwe dia..sabaq sat..satgi aku tayang sorang g...ampa takle berkenalan..sebab dia da ada balak..wahahahah!!aku kejam.

ni la kawan aku lagi sorang bersama pakwe dia..haha..ok aku tipu..ni bukan pakwe dia..pakwe dia kat tepi ujung ujung sket..haha

hai yuna...hehe...


hai pesawat..ai minat awak tauuu...lagu best yak ak aww..
see??lagi satu t shirt free...dah la jadik paert of human smile...tgk!!see?ada ayat bangga di situu..haha.


ha...nampak tak pandangan atas punya??aku yang mulut tu..hat kaler itam tu...haha..waaa nak p lagik!!syiok..

punya la best..ramai artis ada..aku suka tengok showdown..ha suma ada..depa p battle tengah tengah crowd..rasa nak p breakdanca sama ja..tapi takut depa kagum sangat pastu suma pakat mintak sain aku, aku terpaksa pendamkan hasrat aku nak tunjuk bakat tang situ..HAHAHA!!ok da siap..raaaamaaaaiii weehhh..nak letak gambaq banyak banyak kang satlagi ampa terkena kejutan budaya plak..haha..

ok bai.esok aku buh gambaq muka tak malu aku lagi..HAHA..ala nak malu apa..

p/s: bercita cita nak tulis entry sehari satu...semoga berjaya.

10 comments:

Eka Yucika on August 20, 2010 at 3:04 AM said...

hohoh...

enjoynyaa...

suka baju smile :D

ezzu on August 20, 2010 at 4:45 AM said...

waaa....comel nye bju...
nk 1 bleh...hehehehe...

Ichigo Miro on August 20, 2010 at 5:46 AM said...

wah, enjoy sakan naa...

baju ang tu saiz brpa..nk pinjm bleh..muahahaa...bergurau

MOFASAD on August 20, 2010 at 5:53 AM said...

takamine ada?

lumut on August 20, 2010 at 8:13 PM said...

bestnyeeeeeeeeeee...

cisss melepas nak join

fndrocka on August 20, 2010 at 11:32 PM said...

sehaari satu entri?

jangan...sakit itak nanti..huu

ciK LyndaWawa igUana on August 21, 2010 at 2:28 PM said...

cantik baju smily tu...
ade tak baju untuk saya?
hehehe

Anastasia Ann on August 22, 2010 at 1:02 AM said...

comeynyaaaaaaaaa baju! nak satu! haha :)

violetless on August 22, 2010 at 3:59 AM said...

eka yucika: kalo tau awak nak..sy ambik banyak2 aritu..banyak lebih..hehe


ezzu: nah..ambikler..hahah


miro: saiz s..hang padan ka?hahahah


parit: ada ka hang nmpak gambaq dia??cisss...


lumut: balik meleysia cepat2 la..


fndrocka: heheh..ko sakit otak ka?


ciklynda: nak ke??hehehe


anstasia: hahahaha.nah..ambik2..sepasang 10 hengget..

pilotHans on August 23, 2010 at 3:19 AM said...

wow, seronoknye! siang bj lain, mlm bj lain! tgh2 ramai2 tue ade tmpt salin ke? @_@

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010