tuk abah..


abah merajuk ye bah sebab cek tak beli satay kat abah?abah jangan la merajuk..ada la sebab kami tak bagi abah makan satay..mana boleh makan..kan doktor dah pesan abah takle makan benda yang ada kolestrol tinggi..abah kan kolestrol tinggi..takle makan selalu sangat satay..abah jangan la ketegaq tau...walaupon abah bisik bisik kat tinga nadwa suh beli satay tapi abah jangan ingat mulut wa tu tak capoi..dia habaq kat makk..hehe..abis la abah tak le makan satay..heh..

abah ni makan la benda len..oat kan ada..heheh.mana tau pas abah cek lagi sekali kolestrol turun pastu doktor bagi abah makan balik satay..kan ka heaven gila abah makan satay masuk mulut satu batang ke satu batang lidi..lidi la weyy..ampa ingat apa..ciss..jangan kunin sangat pala otak tu..wahaha...ok sudah2..abah tak baca..naseb bekk..tapi kak un baca kan?ha, kak un kalo p pasaq malam toksah dok gatai bawak satay bagi abah teringin..abah takle makan satay..dia kena pantang..paham dak?hehe..

abah merajuk ya masa mak ngan cek dok sakat sakat abah masa abah nak p kedai gunting rambut..abah merajuk sebab kami p buat lawak cerdik..heh..rambut abah mana panjang..sikat rambut pon jarang guna..napa abah nak p perabih duit gunting rambut selai dua..pastu abah letak minyak minyak rambut tukaq ken pelikat tengok tb..abah majuk eh?abah ni..orang melawak ja pon...sory eh abah...

ok la abah...terlambat gila nak ucap selamat ari abah..selamat ari abah ye bah..nak ucap depan depan abah kata buang tebiat ka anak aku ni?heh..ala tetiap ari pon ari abah apa..sebenaqnya cek sayang sangat kat abah tapi tak reti nak ucap..mintak maaf abah sebab dulu cek kuang ajaq sangat sampai kena tampaq ngan abah..padan muka aku kuang ajaq sangat..mengada lebih..kan kena lempang..naseb bek aku da berubah.timaseh atas lempangan abah ya..sangat berguna.

ok la bah..selamat ari abah yang da terlepas lama gilaaa...


hai abah..

p/s: rajin lak aku buat 2 entry satu ari..heheh..

5 comments:

saya_arief on July 4, 2010 at 7:57 PM said...

nape lambat wat entry tuk bapak ni..
hihi..nk kene denda nih..kui3..

HonEyBuNNy on July 4, 2010 at 8:24 PM said...

yaya...cepat pujook abah....heheh...xpa..untk kesihtn abah jugak kn...;-)

aNiSa hANg tUaH on July 4, 2010 at 9:41 PM said...

sedih la pulak weyh
hmmm

uncle jangan merajuk
uncle kena jaga kesihatan

:)

Nurfatin Liyana on July 5, 2010 at 9:01 PM said...

ape kate suruh abah awk lempang awk hari2? baru berkesan. :)

violetless on July 10, 2010 at 4:23 AM said...

aten: takle..nanti pp kempis sebelah..susah plak..ahahaha


nis: tula..abah aku degil la..sebab yang kolestrol tingggi tu la dia nak makan...


ila:nak pujuk senang je..tunjuk result exam..hehehe..sure senyum sampai tinga..


arief: aku baru dan buat..heheh

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010