pengumuman~


blog ini akan beroperasi semula dengan normal setelah ada internet..lani takdak internet la weyy..ni pon pinjam kawan punya..sedih gila aku rasa..haaahahah...


=)

oh ari aku uwek2 kuaq dari perut aku takda apa2 sambutan..seperti yang dijangka kecuali ucapan rakan taulan di fesbuk..sekian terima kasih semua..


dan sekali lagi, aku bangga mengatakan..aku tak penah tiup lilin atas sebijik kek selama 23 tahun aku idup atas muka bumi nih...tapi macam biasa sudah dijangka..arap miracle akan muncul tapi haghammm...hahaha...


oh adiah pon tadak..kecuali shawl yang dibagi oleh bakal adik ipar..sila doakan semoga berkekalan..sambutan besday yang paling paling dull dalam idup aku..serupa bukan ari lahir aku langsung..macam aku ni invisible ja aku rasa..seyes takdak apa..macam ari2 biasa..tapi takpa weh!!aku kuat weh...apa la ampa ni..jangan pandang aku sebelah mata!


oh ye..aku akan berpindah ke umah sewa...penin pala aku duit tadak nak beli tilam, meja kecik buat setadi, almari...aishh..tadak keja part time ke aku leh buat?bagi la..aku sangat terdesak ni..

p/s: sehingga berjumpa lagi.yang aku pon tatau bila aku nak aktif blog balik..dan lagi satu..thanks ye atas ucapan kalian..

5 comments:

ciK LyndaWawa igUana on July 7, 2010 at 10:42 AM said...

ciannya kamu....takpe..
meh saya nyanyi..
happy bday to you
happy bday to you
happy 2 birthday ..
la la la la la al ala la
smeoga panjang umo dan murah rezeki

izansalleh® on July 7, 2010 at 11:48 AM said...

happpy belated birthday kak dayah! ;))

nak adiah tnggu kita jumpa la eh???
hahahaha

aNiSa hANg tUaH on July 7, 2010 at 3:07 PM said...

jangan sedih2 vi.aku pon tak penah tiup lilin besday kek
tak penah powwnn
aku lagi suke sensorang & berdoa jeee
tade sape simpati aku nk kek nih
hohohohoh

all the best yerr
semoga berbahagie hendaknyee

AcanCapik on July 9, 2010 at 12:15 AM said...

meh la dok rumah sewa dengan aku. birthday kompom disambut... huhu...

be strong... =)

violetless on July 10, 2010 at 4:17 AM said...

ciklyndawawa: yeay!!!macey2..ni yang best nih!!>muah2...


zan: bila nak ketemu ni..hang mai mid bukan nak habaq kat aku...


nis: kita sama ke?nanti kita tiup lilin atas kek yang kita beli sendiri ye?


acan: aku ingt ciskek hang..aku ingat...

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010