pengumpulan ciput ciputan


weh...mood malas dah kembali..aku punya malas dah nih..gila ah malas..persoalan pertama tama tama aku nak tanya..patut ka aku potong rambut..tak tahan seh kalo guguq selai macam ber-lai lai sebab nampak banyak sebab panjang..aih..tapi kan sayang yak ak aww la..sebab besaq besaq ni la aku baru leh simpan rambut..kalo dak dulu tomboi abes abah aku tarah...

ok lets the pikcer do the talking..ececeh..padahal nak cita pasal reunion ciput ciputan..hahah..ni la reunion ciput ciputan yang kawan aku handle..ala sekolah menengah lama..kena la p..dekat sangat midvalley dengan aku..p la..jumpa kawan kawan yang lama tak jumpa..ni baru jumpa balik..ingat senang ka aah?tapi pas jumpa peluk la laju laju ketat ketat dan sebagainya..ciyom toksah dok habaq la..asik nak bercium ja ngan kawan kawan aku nih..weyhh rendu..nanti kita jumpa lagi ye..

really really mish u guys..jumpa lagik ok??


aku yang semangat senyum..haha..ni la geng riuh rendah dalam kelas..buli membuli amalan mulia..dulu keding sekarang tak keding..hahah...tengah2 tu kembaq aku..sama besday..


aku sorang pakai dress sebab aku punya jeans aku p pandai sangat buh dalam baldi..ha hambekk..da tak le nak pakai jeans..sedih..naseb aku tak pakai baju kurung..
sebenier la sebagai tanda kenang kenangan..mana tau tak jumpa lagi..mana la tau kannn...ni kembaq aku yang belanja cincin nih..


bila senyum naik 2 pau kat pipi aku..tasuka ngat aih..

ok 2 orang ni ajak aku dating pas raya dengan syarat aku kena bawak pakwe..mana aku nak cekau pakwe ni pas raya ni?aku mana ada pakwe..aishh...pakwe olok2 plzzz... -_-''

p/s: nak bawak adik aku kang jauh sangat..hahaha

16 comments:

Ery Farieha on July 27, 2010 at 8:44 PM said...

ciput?
naseb bukan cipot
hahahah
bawak la pakwe olok2 hang si takamine ape ntah tu
hahahaha

AM SYA on July 27, 2010 at 9:01 PM said...

comelnyer adek akak~

uihhhh~jgn p0tong!!

kak sya nyesal ni p0tong rmbot taw~ T___T

violetless on July 27, 2010 at 9:07 PM said...

ery: aku tauuuu kalo aku tulis cipot kang hang sentap plakk..hahha....

errr takamine?errrr...errr..errr..hahaha..


kak syasya: hahah..akak ni buat orang malu tauuu...baik kak...sebab akak bagi semangat yang jitu..tanak la potong..heheh

meo188 on July 27, 2010 at 9:32 PM said...

bw pakwe? huhuhuhu.... :p

HonEyBuNNy on July 27, 2010 at 9:42 PM said...

simpn rmbt..ila pn usaha pnjgkn rmbt..ehhe

noor afzan on July 27, 2010 at 10:14 PM said...

comel pakai ayu2..
haha~

reunion buat aktiviti pe?
makan2 je eh?

Pelatt on July 27, 2010 at 10:29 PM said...

semua cantik..
mana satu gua nak bagi no tepon gua nie?

Farhah Zaidah on July 27, 2010 at 10:33 PM said...

emm...smala msalah keguguran rmbut kta nih....pkai syampoo apa pun x jlan..tpi x yah la potong...syg...

Rara Nasiha on July 28, 2010 at 12:06 AM said...

samalah kita. rmbut asyik gugur je. cantik ohh cincin tu. :)

miZz_nizZ on July 28, 2010 at 1:43 AM said...

gugur rmbut?haha.btw,klik dg nuff
hehe

Chaon Cornerz on July 28, 2010 at 3:22 AM said...

awat gambaq yus n jijan takdak kat sinii..? haha..

Farid MOFASAD on July 28, 2010 at 8:57 AM said...

wewit~

asna cute on July 28, 2010 at 9:44 AM said...

WOw! nice la cincin korg. Owh klu la boley putar zaman sekolah smula.. tp xmo amik SPM nk g sekolah tp enjoy jer hehe~

Pusher Aries on July 28, 2010 at 1:51 PM said...

berita terkini,kepada sesiapa yang ingin menjadi pakwe kepada pemilik blog ini..sila berhubung disini...tawaran untuk hari raya akan datang...huhuhu

Miro Slav on July 29, 2010 at 1:38 AM said...

hai aweks2 semua...saya miro...ahaks

asna cute on July 30, 2010 at 3:08 PM said...

ada award nanti amik yea =)

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010