main gitar tipu tipu gaya rockers tapi....


sebenaqnya kan banyak la kejadian naik bas aku tengok yang entah hapa hapa depan mata aku..nak menangis pon ya, nak teriak pon ya, nak gelak gulng guling pon ya..tapi ku tahan jebat!!punya la banyak pengalaman aku naik bas selama aku idup ni..bas la penyambung aku dengan dunia luaq yang penuh pancaroba nih..dalam bas macam hapa lagi..oh kentut bau tengik toksah dok ceghita la..memang aku tak larat nak bau dah sampai kadang2 aku leh detect dia makan apa yang kentut dia bau semerbak camtu..kehkehkeh..

okeh2...biasa la mukaddimah ntah apa2..macam tak kenal pulak si yaya ni weh..wahah!!ok gelak ptitpuitpu yang aku direjek..sudah la..aku malas nak cakap..aku nak tidoq la..eh lupa nak habaq ni schedule tau weh..ampa ingt aku rajin ka nak tulis masa tengah kelas penuh dari pagi sampai petang..mau tengik la badan aku esok..terkelepek la aku dengan cuaca yang tidak menentu ini..eh esok nak masak bekal apa aa?oh aku p kelas bawak bekal weh!!punya nak jimat..pagi pagi bangun siapkan bekal anak anak..biasa la berlatih menjadik ibu mithali ibu yang sejati~ampa penah dengaq dak lagu ni?

ok lagi sekali perenggan kedua dibazirkan dengan menceritakan tentang perkara yang entah hapa hapa lagi..pembaziran berlaku dan pembaziran adalah salah satu amalan syaitonnirojim...ok sudah2 la merepek yaya oi..ni aku nak cerita ni..masa tu aku dok sebelah mamat ni..kemain la dia dengaq lagu dalam henpon pakai earfon..kalo tak pakai kang orang kata over plak..macam dia sorang pakai enpon...punya la feeling abes jari jemari dia men gitar udara iaitu men gitar tipu tipu..muka toksah dok cerita la..muka rockers abes..suaq skinny, muka ganas2, jaker kulit..memang rockers abes la weh mamat ni..maleh aku nak tegoq..aku buat2 tidoq..macam besa la aku..

pastu kan..kemain sangat aku tengok dia men gitar udara a.k.a men gitar tipu tipu...aku pon perembang la telinga..perembang telinga tu macam bukak telinga luas luas la nak dengaq dia ni dengaq lagu apa..lagu black metal ka apa sampai kemain la jari jari dia tuh menari nari..eceh!telinga supersonik cam aku nih leh detect lagu..ok lagu apa ampa tau dia dengaq??ok intro dia camni..




ting ting ting ting ting ting ting ting ting..kasehhhh...dengarlahhh..ati ku berbicaraaaaaa~~ohhhh.

kasehhhhh ku insafi...ohhhh~~~kekurangan diri..


sambung sendiri lirik..aku lupa dah..

tu lagu nasyeed inteam..tajuk dia impian kasih..p gugel la kalo tatau..






pastu aku rasa nak hantuk hantuk pala kat cermin bas...dalam ati aku kata "kemain la rockers ni!!!"tapi dalam ati la..tak cakap..diam ja..hukhukhuk..ala tu nasyeed versi rockers..sekian..pemerhatian yang dilakukan dan keputusan tersasar daripada inferens...haih..
-_-''..


p/s: wuii...abang rockers tu tanak buat album ka?tak sempat nak tanya..

8 comments:

aNiSa hANg tUaH on July 26, 2010 at 10:15 AM said...

hamboi cik yaya..
abg rockers tu nk ngrat hang kot
hahah

Pusher Aries on July 26, 2010 at 10:51 AM said...

nak jumpe rocker melaka wat appointment dlu ye...huhu

fazRul on July 26, 2010 at 10:58 AM said...

haha..ko bia betui..takan dy dgr nasyid kot..sejak biler nsyid ader men gitar...


psstt..cuba hang bau kntut aku..aku mkn aper td pagi...hohoho

Pelatt on July 26, 2010 at 2:34 PM said...

takamine lu nk letak mana?

violetless on July 26, 2010 at 5:13 PM said...

nis: tadak makna la dia nak ngorat aku weyh..hahahha..


pusher: sapa weyh artis melaka tu weyh?lu ke?


fazrul:betul weyh..aku dengaq dengan jelas lagu tuh weyh..sebab aku penah minat lagu tu..tu yang buat aku pelik napa la dia men gitar tipu2...tak paham aku..

oh ko makan tempoyak pagi tadik..apahal pagi2 makan tempoyak??


pelatt: takamine letak di ati pelatt..hahhaha...

Chaon Cornerz on July 26, 2010 at 6:14 PM said...

jom main lawan maen gitar dengan aku.. tengok sapa hebat.. hahha..

Miro Slav on July 26, 2010 at 9:18 PM said...

gua rockers jugak...yeah2!!

HonEyBuNNy on July 27, 2010 at 12:40 AM said...

hehhehe...jiwa rokers + jiwang ila neh..ahhahah

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010