khalau la boleh~


kalau lah boleh dipusingkan masa..aku nak aku yang 5 tahun lepas..yang tak kenal pon makna cintan cintun mee magi masak kari yang takyah guna daun karipuley nak masak..punya la best...kan best...tapi perkataan kalao tu tak buleh guna kan?tu macam menidakkan takdir kan?ala bukan menidakkan takdir tapi i wish its was true...syok sangat sangat..melompat kanak2 riang..

ok la nak cita kat ampa apa ye arini..ada ke orang baca blog yang tak berilmiah aku ni?aku pon peliktetiba dapat soalan kat formspring tanya aku camna nak dapat visitor yang banyak kat belog..peli la haku..padahal mana banyak pon..aku tau sapa pembaca aku yang setia..aku tau sapa..aku sangat sangat hargai..camna ye nak hargai aku pon tatau..aku bagi giveaway la nanti...nak tak sayang sayang suma?

banyak dalam kepala yang aku nak cita kat ampa semua..tapi kan..lagu mana aku nak citakan ni?tapi kan nak tanya la..tapi lupa pulak nak tanya apa..sangat sangat pening la sekarang dengan life sekarang..rasa macam nak ilang ingatan sekijap..alangkah bestnyaaa..aku rasa best!

kalao la aku leh terbang..aku nak jadik superman tapi aku takmau pakai sependa merah kat luaq..geli nokks..kalo supergirl kang kena pakai sependa renda renda merah lagi aku tak lalu
nak jadik..baik aku jadik bunga kemboja yang wangi la..tapi bunga kemboja selalu orang tanam kat kuboq..seram pulak aih..takpa2 aku nak buat cita cita len plak..

aku jadik diri aku lagi baik..lalui semua yang ada kat depan dengan muka kool abes tapi kalao kawan aku tengok la kan, yang betul betul rapat tau la muka aku tensi kuasa tiga lagu mana..haha..muka perongoih aka muka godzilla on the run gila gila..sabik (*sebab dalam bahasa melayu bakunya) tu la orang kata aku bermuka sombong yak ak aw..fedulik hapa haku!eceh!ayat riak dapat dikesan..sila bertobat nasuha sekarang!!

kulit kepala aku sangat sangat gatal dan bengkak bengkak ni.kena ketit semut gatai dulu..lani dia bengkak bengkak sebab garu pastu ayaq bisa dia naik..pastu bila garu dia pecah pastu dia gatai pastu bila garu dia pedih2 la..nak buat lagu mana ni..gatai sungguh sungguh la..pakai tudung rasa nak ambik jarum pin tu nak garu ja..lagi kental kalo buat lagu tu..

ok la..rasa da banyak sangat merapik..bukan ada kena mengena pun..pelik kan?sudah la sudahhh ku harus pergii jangan kau tangisi haku lagiiii..hahah


p/s: lagi 6 ari...ala weh..tanya la lagi 6 ari apa nak jadik..tanya la..hahah

8 comments:

kanda on June 29, 2010 at 8:48 AM said...

hang nak balik dah ke dinda?

violetless on June 29, 2010 at 8:52 AM said...

a'a...bila nak mai umah pebaik pc?

♥CIK SHA♥ on June 29, 2010 at 9:07 AM said...

lagi 6 ari besday kot??ahaha..

AcanCapik on June 29, 2010 at 9:08 AM said...

cuti ea?

AcanCapik on June 29, 2010 at 9:10 AM said...

ke nak habis cuti? hohoho...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on June 29, 2010 at 9:12 AM said...

kalau la...

ayat tu memang ramai orang harap terjadi..

tapi tak mungkin akan terjadi...

cool bebeh..

asna cute on June 29, 2010 at 10:06 AM said...

xpe.. masa akan dtg lebih baik. Insyallah. Buat yg terbaik dlm hidup. jgn compare hidup kita ngan hidup org lain ok dear! =))

Nak giveaway tnpa masuk or jawab pape soalan boley? hehehe =DD

aNiSa hANg tUaH on June 29, 2010 at 12:29 PM said...

takpee..
setiap pekara yg berlaku ada hikmahnyee
:)
bersabar lah yer

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010