apa parking kat punggung aku ni??!


tengah aku best membuli adik aku tiba tiba aku rasa punggung aku cam kena cucuk..eh?lupa plak nak cakap hai..hai suma..ok sambung balik..macam jarum ja kena garu garu camtu la rasa dia..gila terkejut aku...aku kuis kuis la dengan tangan aku..aku ingat lipas..btw aku tak geli ngan lipas..sebab tu aku kuis kuis ja..macam kuis tahik ayam..eh tahik ayam geli aku nak kuis ngan tangan..aku kuis ngan kayu...baru ayu..ok2 sambung..pastu aku kuis baru aku tau tu lipan!gila ah..kalo dia ketit punggung aku mau bengkak sebelah..takle duduk aku..naseb bek beliau tak sempat ketit..lega..

besaq gak..camna la leh ada.pelik aku..aku rasa sebab rumah beliau ditenggelami air la..sebab tula beliau masuk dalam umah aku..pastu berani lak parking kat tempat panas..mengong la lipan..err..cakap lipan tu macam binatang belaan yang ada bulu bulu ja kan?tak ah...dia sejenis haiwan berbisa yang biasa buat tempat yang beliau ketit kembong cam kuih apam sari ayu..ok la aku nak cita pasal benda len la..ni ada mamat ruti jual kaya ni sebok suh aku up gambaq jumpa blogger yusenze..sat noo aku buat tayangan umum..

oh walaupon yus ni dalam blog macam skema yak ak aw tapi kat luaq kemain dia kutuk aku bulat la apa la..hang tak sedaq ka hang petak?hahah...oh aku takda apa apa hubungan ngan dia..kawan ja..menjawab tak persoalan dalam kepala neuron otak ampa?hehe...aku cakap takmo caya...sudah abes menjadik gosip di fesbuk sana..hahah...




motip nak habaq aku jumpa dia kat shah alam bersama sama kawan aku..tapi aku rasa aku kurus gila dalam gambaq nih!terbukti aku tak bulat seperti sangkaan suma..hahahah!!




ni la yus yang pening layan aku cakap pokpekpokpek..hahah..sian hang kan yus?sedih dak dapat kawan cam aku?yang p bagi penaboh kat belakang hang..hahaha!!

dua gambaq dahla..gambaq bersama biaqla jadik simpanan aku ja..aku jumpa dia ngan kawan aku yang tersayang...weh!timaseh la noo hang belanja aku makan ngan pinjamkan aku charger ORIGINAL hang..hahah!!

p/s: suma gosip semata..hahah!!

21 comments:

rutikeben on June 17, 2010 at 3:55 AM said...

laaaaa tuh je kaaaaa..

up la byk2..tol tak yus?hahahaha

violetless on June 17, 2010 at 3:56 AM said...

banyak bunyik la ko ruti jual kaya..

rutikeben on June 17, 2010 at 4:07 AM said...

ko lah..

viotless=vio yang less...

violetless on June 17, 2010 at 4:08 AM said...

aku lak...aku kurang pemahaman sket...hang la rutikebengcicakkubeng

rutikeben on June 17, 2010 at 4:15 AM said...

hahahha

tdo2,tggu esok komen lek

hellioz on June 17, 2010 at 4:37 AM said...

pneng gwa

lu kne gigit lipan ka?
gyahaahhahaahaahh~

violetless on June 17, 2010 at 5:11 AM said...

hellioz: beliau takdan nak ketit aku..naseb bek...

miss li3na on June 17, 2010 at 6:19 AM said...

OUCH..SAKITNYE KLU KNE KETIT

fndrocka on June 17, 2010 at 8:18 AM said...

mana gambar lipannya?mana gambar punggung?

kui3

Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat

Mario on June 17, 2010 at 8:55 AM said...

yus ke lipannya tu...sib baik tak sempat ketit...yus...nakal tau...ekeke
ruti...cover aku cepat...haha

Mario on June 17, 2010 at 8:56 AM said...
This comment has been removed by the author.
snuffles on June 17, 2010 at 10:07 AM said...

terasa mau jadi seperti lipan itu...
wakakakakaka

noor afzan on June 17, 2010 at 10:41 AM said...

x de kaitna la kisah lipan ngan jumpa yus?
ingatkan ada kena mengena..

Huda Luna on June 17, 2010 at 5:20 PM said...

apesal x tunjuk gambar bontot ngn lipan tu

haha

ko xgeli ke tgk lipan
klu aku mau menjerit

ni pun dh meremang bulu2

AcanCapik on June 17, 2010 at 6:07 PM said...

oh, seronoknya lipan tersebut... aku nak menjelma jadi lipan gak la, pastu serang hang... =p

bila nak jumpa aku lak? haha...

AcanCapik on June 17, 2010 at 6:09 PM said...
This comment has been removed by the author.
YuSeNzE - KniGhT on June 17, 2010 at 8:14 PM said...

aku saja biaq dulu... nak tngok apa ruti ngan rio nak ckap... kehkeh...
awat aku xdak gmbaq ni weh??? hahha...

rutikeben on June 18, 2010 at 1:07 AM said...

sapot rio dari blakang*

haaaaa yus skarang dah jd lipan ke?ni soalan yer..

macam orang2 lain gak..nape takde gambar lipan ngn tmpat yg dia mrayap..hahaah

violetless on June 18, 2010 at 5:21 AM said...

miss li3na: memang sakit..silap2 kena masuk spital injek..


fndrocka: cesss..kalo aku ltak tak tidoq malam la ampa..


mario: mulut ko kannn..aku bagi cabai nak??


snuffles: jadik la..aku pijak2 sampai lumat..wuuu..


noorafzan: mana ada kena mengena..hahaha....


huda: aku paling geli lipan weh,aku penah kena p spitak injek sebab lipan..tapi leh plak semalam tetiba aku panik sangat aku p tumbuk2 dengan tangan aku..punya dasat..

ha ni lagi sorang..mana leh letak..gila ah seksi kalo aku letak..


acan: nak jumpa hang kena planning dengan izan..nanti dia marah aku..hahaha


yus: ni gambaq kamera aku..kamera hang aku simpan buat kenangan..wiwit!


ruti: ciskek ko ruti..sapot aku la...

aku tau hang suka gambaq2 camtu..

mrs.JamaL on June 18, 2010 at 2:14 PM said...

tang ketit tu lawak

Rara on June 18, 2010 at 10:19 PM said...

fiztime dengar perkataan ketik tu..ehhehe. :)

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010