sebenarnya duyung tu wujud...


percaya tak korang yang duyung tu wujud? betul wehh...aku da tengok dengan mata kepala aku sendiri..gedabak hak aku tengok nak cakap korang..aku malas la nak panjang2 cita nak p bagi sinopsis pasal cita ikan duyung masa dulu dulu tu..orang suma da tau..aku malas la nak cita dah..pasal little mermaid kawen ngan anak raja la..ariel the mermaid la..tu suma cita da basi weh...suma dah tau cita tuh..so aku malas la nak cita..

camna ye nak citakan kejadian tu aa..aku pon nak habaq awai2 nih..HAHAH..suka ngat aih nak pekena ampa nih..camni citanya..pada suatu hari, kawan2 aku ni nak la p mana2 sebelum semuanya berambus dari UM ni sebab nak bercuti sem ni..mana aku nak hangkut semua barang nih..mana aku nak letak barang2 suma ni..tau la aku ni tak dapat kolej sem depan..sangat2 sedih ouh..mana ni aku nak letak..ok dah sudah!

jom la kami pon bercuti kat ulu yam sana..best ouh..berenang renang ke tepian..HAHA..aku suka la nak berenang renang ke tepian ni sebab sangat la best!sebab aku tak reti berenang ayaq masuk idung weh..terkeluar ayaq mata punya pedih la dalam lubang idung..sakit tekak aku tertelan ayaq..ee yek..mau muntah balik kalo aku tau bakteria apa ada dalam tuhh..tolong la..aku geli..toksah dok habaq ampa selalu buat apa dalam ayaq terjun tuh..mau muntah ungu kalo dipikirin...sudah sudah..

ok kembali ke tajuk asal..malas nak cita panjang2..ni la ikan duyung yang comel2 belako..HAHAH..

membantu puan sri menukar tudung yang disediakan khas tuk mandi..tak kelepek walaupon terkena air..sila beli..

terasa seperti berada di miami..gila best!!kuat kan kami?gay betoi la..nak terjun pon nak pegang pegang tangan..eee geli weh..


pompuan serabut..haih...
i had fun!
sebelum terlupa..ni la dia duyung weh!!! ha caya tak yang duyung memang wujud?hohoho!!
ni duyung versi laki...wiwit!!

KAMI..aku yang tetiba buat muka setim, moksing tengok balak ensem lalu kat blakang, zati aksi bercium, shida tengah tahan napas, wawan si duyung lelaki..wahahah..

p/s: tamat la sudah cerita duyung..sekian..

6 comments:

AcanCapik on May 7, 2010 at 10:02 AM said...

oh, duyung pakai tudung, duyung ungu...

noor afzan on May 7, 2010 at 11:33 AM said...

haha..duyung sangat nih..

Akif Mazlan on May 7, 2010 at 11:39 AM said...

Duyung ini lagi lawa weh dari duyung yg biasa, hahaha

safiyyahosman on May 7, 2010 at 12:02 PM said...

hihihihihhi..entry yang suspen..hohoh..lawa duyung:)

KEMBARA KERTAS KOSONG on May 7, 2010 at 1:01 PM said...

hehe...boleh buat slot drama akasia kat tv3 tajuk duyung ulu yam...muehehe:P

violetless on May 7, 2010 at 2:03 PM said...

acan: hoho...ala2 duyung aa tu weh..

noor afzan: hahahah..tertipoo la tuh..

akif: sudah!jangn perli lagik..hahah

saffiya: hahah..saspen eh?ada sampai nak terkujat2 tak?hoho

kembara kertas kosong: leh tak aa?sila promote pastu kalo ada..pelakon tu baiaq la yang asli (tunjuk kat diri sendiri)

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010