entry yang sia sia.


kan da cakap entry ni sia sia saja..cis..tekanan la minggu ni.sangat sangat tertekan..aku rasa tak salah aku buat keputusan sebelum ni..aku rasa senang walaupon ati ada sikit pahit pahit ubi keledek yang tak buang getah..biasa la..life memang camni..ada turun naik..dan masa ni masa turun aku..kemain ayat..turun tu weh..

ruti selalu komplen napa aku selalu pakai tudung itam..aku tadak tudung kaler2 ka?ada la weh..hang ingt aku tadak tudung kaler kaler la..ni buktinya..haha..

hang tau dak tudung kaler itam leh buat aku nampak putih sket?haha...sebab tu la ai suka pakai..sudah la.ni je aku ada..yang len aku da buang dengan jayanya..

tolong jangan cakap gamba ni aku makin bulat weh..aku baru ambik tadi..tulungg....ok ni kaler ungu. see?

ni ery farieha yang kasik.ha tengok..pink warna warni lagi weh..

ha..ni merah..tengok..mana ada itam..ni lama da ambik..haha!abaikan baju tu pelis..



dan kelabu..see?ada kaler len jugak tudung aku..tudung ni beli kat mak tuk ari ibu..mak da suka da..beli 2 lai kat mak..satu lagi kaler belacan..pastu kan abah p cakap "amboi merelipnya, toksah pakai la.." pastu mak terus bagi kat adik aku..abah niiiii..jeles ke bah?wahaha.

ok sekian saja entry yang sia sia..rindu aku meh?lama tak letak..ini buktinya.aku ada la tudung kaler kaler..wahah..

p/s: abaikan la muka yang annoying gila tuh.

12 comments:

YuSeNzE - KniGhT on May 22, 2010 at 5:16 AM said...

hahha~~~
terserlah keayuan...
nampak bulat... emm...
mata aku je kot... wakaka...

violetless on May 22, 2010 at 5:23 AM said...

yus...cis...kasik la moral sapot sket cakap aku dah kurang bulat nih..

monica on May 22, 2010 at 5:31 AM said...

muka makin bulat tapi bg sy makin cute..abaikan org tersebut..ok??:)

violetless on May 22, 2010 at 5:33 AM said...

thanks yanggg~makin bulat..pencapaian yang tidak bagus nih..wahahah

YuSeNzE - KniGhT on May 22, 2010 at 6:15 AM said...

wahahahahaha~~~
aku ingatkn mata aku yg silap =P

rutikeben on May 22, 2010 at 6:57 AM said...

wakakakakakakaak
kerem dah rahang ni..hahahahahahhaha

yelah2..ko tak pkai smua itam..

nk komen makin bulat ke makin segi empat ke aku tak tau..tak tau lak camne sbelum nih,sedang kut

tapi yang aku prasan,

kt cni byk pic yang ko pandang depan..ada kemajuan weh..hahahahahah

lagu satu..kenapa pic tuh dari pic last sampai hujung jadi makin gelap lak..hahahah gurau weh :P

hahahahhaha adeh2..tak sgka tol entry nih..hahahahha

kaler pepel ngn yg warna warni paling best

Rainbow on May 22, 2010 at 8:33 AM said...

hehehehe....

KEMBARA KERTAS KOSONG on May 22, 2010 at 9:22 AM said...

nampak kegembiraan diwajah semasa berposing...hehehe chill okeh^_^

saya_arief on May 22, 2010 at 10:41 AM said...

rajin bebenor amik gmbar yer.

deus X machina on May 23, 2010 at 11:53 PM said...

sia-sia aku baca

violetless on May 24, 2010 at 1:58 PM said...

yus: mata hang silap tu..p buat sepek p!

ruti: dah ko komplen sangat..aku tunjuk buktu kat ko ni ha...kalo ko nak cakap pape ko cakap la "eh vio, ko da kurus.."hahahaha

rainbow: =))

kembara kertas kosong: fake je suma tu..

arief: biasa la..bukti kena ada..hahah

deus: aku da cakap sia2 nak baca gak..hambekk

Mr Kamikaze on May 30, 2010 at 6:28 PM said...

Banyaknya tudung...mmg cute wanita yg bertudung..hehehe..tak ada mksud lain yer..

Selain tue dpt melindungi dan menutup aurat yg x sepatutnya dilihat oleh org lain...

Selamat dunia akhirat..

Enjoy ur Life..

-Arm-

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010