wow!!!aku menang keta!!


badan tengah sakit sakit sebab semalam aku pikul beg yang terlebih muatan..sakit gilaa...satu badan sakit sampai assignment yang sepatutnya da siap semalam terpaksa ditangguhkan ke arini...ni da siap ni..tinggal satu lagi..gila kan?da nak exam tapi assignment tak siap lagi..ni suma salah lecturer sebab minggu study week baru nak bagi assignment..takpa..kami redha..

ouh semalam kat kan turun kat bukit jalil..jauh gilaaaa aku rasa nak kena naik 2 tren..dengan beg yang berat nya tak tertanggung dek badan aku nih..haaa kat bukit jalil tu kalo korang pasan ada la mamat2 n minah2 yang bagi macam cabutan bertuah yang bilamana kita bukak sampul tu kita dapat diskaun apa2 ka adiah ka apa..

sebabkan aku tensen asik kena tahan sampai kena tarik2 tangan aku bentila sat bukak n korang tau aku menang pa???aku menang keta!!uiyooo...menang keta wa cakap lu...gila takde respon pape kat muka aku..koooooooooooooooolll gila muka aku padahal suma mamat2 sua tangan nak bersalam ngan aku sebab aku menang adiah besaq!!adiah keta tu!!wow!!abes tangan aku tercemar salam dengan mamat2 yang bukan muhrim!!aku terpaksa salam...aku tak salam dia ambik tangan aku sendiri salam..nak tanak kena salam..aish..nyampah gila!!n saat tu aku rasa nyesal gila benti..

ouh ada yang tertanya2 tak aku da bawak ke keta tu??mana ada aku bawak pusing2 weh...kena bayar 3 ribu tu kalo nak tuntut adiah tu..ingat aku bodo ke nak bagi 3 ribu yang aku sendiri pon tadak jumlah t..kalo ada pon tak mungkin sama sekali aku nak bagi kat depa...huh..nampak sangat la nak menipu..sory la aku tak terpedaya.n kalo betul pon benda tu tak apalah..aku redha sebab aku tak percaya langsung dengan benda2 tepi jalan ni..sory la kalo ada yang jadik ejen tu..sory la ye..sory sesangat tak berminat..

ok la..aku da terlepas nak dapat keta!!keta besaq lak tu...takpa..takpa..AHAHAHAHHA...

p/s: kalo dapat leh la nak strike senarai harapan tu..tapi tunggu la dulu..

6 comments:

ciK LyndaWawa igUana on April 20, 2010 at 9:13 PM said...

woh...awat tak pinjam ngan family duit..keta besaq tu...leh bawak saya jenjalan..hehe

Kapten on April 20, 2010 at 9:28 PM said...

meh aku bayarkan
haha

izan salleh on April 20, 2010 at 10:05 PM said...

choiiiiiiiiiii..hahaha

KEMBARA KERTAS KOSONG on April 20, 2010 at 10:11 PM said...

macam2 taktik sekarangni...heiiii

takpe2 jom sy belanja naik kereta kuda 50 sen jom...

hehe^_^

Ismail Noh on April 21, 2010 at 3:12 AM said...

kereta desangkuro pun jadilah cik kak :)

violetless on April 21, 2010 at 4:05 AM said...

ciklyndawawa: wahaha..meh duit akak meh..amboi2..hahaha

kapten: ko baya aku guna eh kete tu..kalo dapat la..kalo dapat..huhu

izan: choiii balik...suwey toi tgn aku pas salam dengan mamat2 tuh..euww..hahah

kembara ketaskosong: awak nama pa??(tetiba..hahha)

ha da cakap kena buat..ayyyok2..

ismail noh: keta masked rider ke tuh??

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010