stone gila budak tu!


ceh...arini tanak buat entry sedih2..kang izan sedih..izan..ko sedih ke?ececeh..aku ok je..aku tau ada je risaukan aku..lob u kepada sesapa yang risau tu..terharu ouh..heheh...sekarang ni minggu exam la..minggu suma orang tengah gila..suma tunjuk pangai pelik..buat aku rasa aku ngah duduk kat hospital sakit jiwa..dengan aku skali pon gila skali..tapi aku maseh waras..cuma ada la benda pelik2 orang kat sini buat.lawak pon ada...adess depa nih..

macam2 gaya la...tapi yang paling aku suka tengok kat sini..to be exact kat bawah kolej aku berdekatan dengan kolam yang kotor segan basuh tak mahu tu..aku sian gila ikan-ikan dalam kolam tu..ari2 ada orang dicampak masuk dalam kolam tu..sesapa yang punya besday akan dicampak masuk dalam kolam tu..kebanyakan laki la..tak hingin aku nak masuk kolam tu..da masuk skali sudahla..busuk la yang amat...sory..tak mau la nak tonyoh bagi badan aku bau semerbak balik..banyak keja nak buat..hahah..

eh sebenarnya nak cita pasal sorang pompuan ni..kadang kadang seram aku tengok dia..dia da la slalu sorang sorang..menakutkan ok kalo tengah dia makan sorang sorang tetiba dia akan menyanyi rancak dalam bahasa RAJNIKANTH (betoi kan yang aku eja ni kan?kalo nak tukaq kain tu berdesup2 la bunyik...feveret hero abah aku..huhu)..kalo dia jalan sorang pulak dia akan pasang lagu kuat kuat n then nyanyi sambil menari..kalo kita tengok pelik kat dia, dia akan jelingan tajam wa cakap lu..berdesup mata aku pandang tempat len..pelik tul..

ha..sekarang ni dan pada saat aku tengah menaip ni, dia ada depan aku tengah menghafal notes (la kot)..sambil menari..seyes menari dan senyum sorang sorang..pelik la aih..ke hulu ke hilir pegang notes sambil cakap sorang dan boleh plak dia tetiba nyanyi dengan riangnya..aish..pelik la dia nih..da la sorang..memang tak pedulik mata mata yang memandang...punya la stone! aku tabik betoi..jangan la ampa p usha pelik kat dia..memang jelingan maut dia kasi..

dan tetiba aku tertenung dia pulak..ok da..dia bagi jelingan maut da kat aku..harus aku benti takat ni..kalo dia buat pelik2 lagi aku bagitau..hahah..arap2 dia tak baca la blog aku..HAHA..tak mungkin la dia baca..kalo baca aku tak makan nasik 2 ari..betoi ni...tak tipooo..huhu

p/s: menghitung waktu dan masa...ati..tabah kan?mestila tabah...aku kan da kuat..

9 comments:

Hasrol Nizam on April 29, 2010 at 4:51 AM said...

err..cuak kot kalau jumpa macamni..hehe

penarek becha on April 29, 2010 at 5:58 AM said...

heh, gua pun orang gila. rilek je tulis-tulis blog.

ha, takut tak? takut tak?

sasha* on April 29, 2010 at 7:50 AM said...

haha kalau tertenung tgh malam lg haru.mau tak tido i kalau cmni :P

asna cute on April 29, 2010 at 8:16 AM said...

study rajin2 =)

NichKhun on April 29, 2010 at 10:20 AM said...

heheh seram kan kalau jumpa orang camney..
waaaaaaa

aken_surf on April 29, 2010 at 11:30 AM said...

harap2 ko xterpengaruh untuk jd seperti dia..haha :p

Kapten on April 29, 2010 at 11:53 AM said...

haha
nak jugak aku tgk manusia pelik sebilik ko tu.



Latest Entri:
KANTOI AKU MEMINATI SESEORANG

AcanCapik on April 29, 2010 at 12:14 PM said...

budak bilik ko ke? ish3x, cuak gak orng camtu. huhu... anyway, gud luck... =)

violetless on April 29, 2010 at 2:14 PM said...

hasrol nizam: den yg ari2 jumpa ni memang rasa cuak gak..mau dia bagi jelingan maut tu tak rela ai nak tgk..haha

penarek becha: waaa...sat nak pikiaq sat nak takut ka nak tepok tangan...haahahah

sasha: tengah pagi buta kul 2 dia buat camtu..memang la menakutkan..

asna: thanks asna..heheh

nichkun:memang seram..naik semua bulu..hahahah

aken: aku menten..mana ada buat pangai camtu..hahah

kapten: bukan budak bilik aku..budak bilik aku normal2 sumanya..hahah

acan: mukan2..budak bilik lain..kalo sebilik ngan aku..mau ari2 aku maut 2,3 minit..ahaha

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010