stim wehhh..


moksing sebelah aku ni sebok ja nak tau aku nak tulis pa dalam blog ni..meh la aku tulis depan ko moksing...(moksing kawan sebilik ai)nama sebenar moksing dirahsiakan..guna nama komersial ja kat sini..muahahaha..susah la nak mula merepek kat blog..permulaan ayat punya la susah nak buat..kena ambik masa punya la lama..sebeb tu aku nya ayat awal2 ntah hapa2..hehee...

amboi laju je ko klik pas tengok tajuk kan?hamboih2..gataiii nu...HAHAHA..da2 jangan marah saya lagi..saya budak baik..mana ada nak cakap bukan bukan dalam blog..da la AKAK n ADIK2 baca..mau balik ni kena pang pung pang ngan depa semua nanti..ai tak sanggup u..ok marila saya bercerita (*ayat mari takle blah la aku rasa, macam buat iklan cuti2 malaysia plak)

kalo korang pasan aku ada senarai mengharap kat sebelah kanan ni..harapan to be exact..aku nak makan stimbot..stimbot tu da terlaksana beberapa hari lepas..lupa plak aku ari apa..selasa kot..ha selasa..bukan kot2 lagi da..memang ari selasa aku kua makan stimbot..ada kawan banja..nak letak gmba dia ke tak aa?malas la letak..haha..nak letak gmbaq aku jela..wahahah..gila tamak...

ok la malas la nak cakap banyak...tengok jela..makan kat shabu2..boleh tahan la..orang banja kan?kena la sedap..hahahah...ntah hapa2..

control gila minah ni..biala kat dia..tapi dia terer la gak guna chopstik..clap..clap..ni dia pelakon utama..tak lama lagi menang anugerah penggelegak terbaik la..kalah pasha sendat wehhh...huhu..
ni la dia...perenang-perenang yang terpilih..ampa ada?hahahah..ok2 ada ayat riak di situ..mintak mahap..ala dia ni memang weh.memang apa?memang annoying...huhu..

ok la tak tau apa lagi nak dimerepekkan..kita sudahi entry dengan ucapan selamat menjamu mata dan semoga berjumpa lagi di lain entry ye..eh disudahi juga dengan gmbaq maklang terhebat..AHAHAHA..

nerd gila aku rasa..da rupa makcik bedah jait baju-kurung-yang-ada-sulam2-tepi-bunga2-cinta da aku rasa..


p/s: nak balik penang ke tak aa?nak balik ke takkk..adoi..

5 comments:

pdot on April 9, 2010 at 7:13 PM said...

meleleh tengok.sodap

si gadis on April 9, 2010 at 7:13 PM said...

engat stim..ape.e..hahah..stimboat upenyeee (''-_-)

butterfly on April 9, 2010 at 8:35 PM said...

mahal x makan kat situ?

ciK LyndaWawa igUana on April 9, 2010 at 11:58 PM said...

wujud jugak nama pasah sendat yer...hehe

violetless on April 10, 2010 at 3:06 AM said...

pdot: p la makan..jangan tunggu2 lagi da..hehehe

gadis: ehehe..stim len takle cakap..stimbot je leh..hahah

butterfly: murah je la..aik?bkn awak da g makan weekend lepas??

ciklyndawawa: oih mstiii...dia femes amos..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010