shuh!pegi jauh2..


masalah dalaman jangan selalu cita kat sini kan? cukup rasanya kalo aku cakap..


"awak, jauh la dari saya..saya dah tak larat nak tanggung..jauh la dari ati saya sebab saya da tak boleh nak sakitkan ati sendiri lagi..atau saya yang patut tinggalkan semua?ye..rasanya saya yang patut lebih kuat buang semua..oh hati..tabahlah.."


sudahla..nak bergelak ketawa dengan kawan-kawan pulak..

p/s: fake kan gelak2 tapi sebenarnya ati banyak nanges..

8 comments:

monica on April 10, 2010 at 1:17 PM said...

kuatkan semangat ye..:)

Farhah Zaidah on April 10, 2010 at 1:23 PM said...

bertabahlah .....sy doakan moga bahgia tu mkin hmpiri cik violet....

mello on April 10, 2010 at 2:45 PM said...

tabah3! >____<

♥CIK SHA♥ on April 10, 2010 at 3:14 PM said...

be strong girl..u can do it!!

intanurulfateha (◡‿◡✿) on April 10, 2010 at 4:26 PM said...

.sabar je k :)

.eh cntik blog ni skng :)

violetless on April 11, 2010 at 6:51 AM said...

monica: awak sangat sweet tau??

farhah:aminnnn~

mello: sama2 kita tabah ye?

cik sha: tq...T___T ..terharu...

cik intan:ok cik intan...haahha..biasa2 ja la..

日月神教-任我行 on May 3, 2010 at 8:03 PM said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

炒米粉Ken on May 11, 2010 at 3:44 PM said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010