amaran!entry ni banyak gamba!!


hai semua..bertemu lagi kita di pagi jumaat yang mulia dan nyaman ini..masih belum tido ke kalian semua?semua nak jadik cam aku tido bilamana bulan nyorok2 n matahari timbul bersinar cahayanya~huhuhu...ok aku ada paper pagi tadi n aku tak sempat jawab soalan last!!yeay!!aku memang terbaik..disebabkan aku tak sempat jawab so aku pon p la putrajaya 2 ari lepas..HAHAHA!! takde kena mengena langsung!!

kali ni bukan atas perminntaan aku tapi moksing la ni..dia pon da terkena VIRUS meroyan aku..asik2 "bila nak p putrajaya ni?" sebanyak 5 kali ulangan...5 kali kot..aku rasala..kalo dia buat g aku pakai sempoa kira..lama gila tak men ngan sempoa..gila rindu..dulu masa darjah 2 paksa abah aku anta p kelas sempoa..last2 skali bila cikgu bagi latihan untuk bagi terer guna sempoa aku p guna kalkulator..terbaik gila aku!!baik aku p kelas kalkulator..hahah..memang mengabis duit bapak aku ja..eh melalut pulak sampai ke sempoa..padahal nak cita pasal moksing..(hai moksing...bukak blog aku nampak..dah2 jangan sengeh2..)

pastu kan...K-C telah menunaikan hasrat moksing ni..aku yang tak segan silu ni melompat la kegumbiraan sebab suka aku g putrajaya sana bercamwhoring kat sana..aku suka!!lawa la tempat tu..aku nak berumah tangga kat sana la..hahah..berumah tangga tuuu.tak boleh blah gila...ok la nak buat tayangan la..malas nak tulis pepanjang..ayat biasa tu macam la tak kenal kan?huhu...tapi sebelum tu diingatkan sekali lagi supaya berhati-hati di jalan raya...

lihat pinggangku..tak ramping kan??huhuh..tu K-C...memang rajin aa kua ngan dia sekarang..kawan sekelas...n kawan setadi grup skali..eh apsal aku terang panjang2 kat sini nih??hahah..
ni lagi sorang yang mengikut..kak shida..hai..leh kenalan...putih gebu ooo orangnya..wiwit!!nak saaaaaaaiiinnn~moksing terchenta..abaikan kaki aku yang tak senonoh la aku rasa...aku rasala..korang takyah rasa pape weh!
kami si bujang yang membujang sampai sekarang..suma di sini adalah belum berpunya..hoyeh!!best weh single..hahaha...
3 dara pingitan...jangan wiwit!dosa...

malas la nak letak caption..yang penting kami hepi!jom la balik..kang katil kat bilik rindu kang tuan dan puan-puan masing2...moh le balik..

p/s: ati berat...berat sangat..camna nak ringankan?

8 comments:

anisalya on April 23, 2010 at 6:17 AM said...

seronoknya bergambar ek?!

sasha* on April 23, 2010 at 8:50 AM said...

i pn ada gmbr kt sini haha.cantik kan :)

AREku on April 23, 2010 at 12:00 PM said...

aku pon de g putrajaya gak 2 ari lepas wif my gurl..tp g alamanda je nonton wayang..igt pastu nk lpk kt dpn court tp da lewat le plak..kui3

HonEyBuNNy on April 23, 2010 at 1:08 PM said...

wahhh..sakan eh bergmbr.....leh caya ka semua ne single??IHIHIIH

KEMBARA KERTAS KOSONG on April 23, 2010 at 2:06 PM said...

haha best kan putrajaya...:)
sangat2 indah dan cantik...
den pun nak berumah bertangga2 kat situ jugaklah...lalala~

den pulak boleh kate tiap mlm p karoake kat alamanda tuh...masa awal2 sem lah...kalau sekarang nak karok...fail exam aku...haha

aNiSa hANg tUaH on April 23, 2010 at 2:33 PM said...

vi
anda dah pandai berposing
suka suka semua gambar
dan kau sgt2 comel
:)

violetless on April 23, 2010 at 3:12 PM said...

anisalya: sonok...sebab suka bergamba...

sasha: sebenarnya nak g kat masjid tu tapi tutup pulak..terpaksa la bergamba kat sini..huhu

areku: oih..ko jangan weh lepak2 situ dengan awek semata2 sebab aku tengok kapel2 yang dating kena hangkut naik van siap gmba kena rakam lagi weh..

ila: ish suma ni single la ni..kitorang ni suma takde sape yang punya...sedih~~

kembara ketaskosong: ada ke karok kat alamanda?aku tak tau pon sebab baru la pegi 2 kali kat situ..huhu...

ko pon sama nak berumah tangga kat situ...jadik jiran weh..leh aku suh laki aku lepak2 rumah ko..hahha..verangannnn...

nis: aku baru la blaja nak bergamba2..tapi ko pandai posing gila...jeles aku tengok gamba2 ko yang suma ada cerita...

feelinblue on April 24, 2010 at 1:52 AM said...

siyes putrajaya best!
bnyak tmpat best...

alamanda ade karok.
namenye superstar!
siyes terbaikkk

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010