T________T


gamba diatas bukan nak menunjukkan kepanjangan muka saya ye..arini saya tak sehat so nak merepek2 dekat blog pon no idea..but for the person yang menunggu post saya tu sory eh?saya tak sehat nak merepek..u know who u are..hahaha...tak mungkin ada orang tunggu post aku..aku ja pasan lelebih ye..jangan layan sangat minah yang tak berapa sehat ni..

toilet da jadik bilik 1st aku da ni..hahaha..eeewww yaya ko ni suka menggelikan orang kan?perut tak betulla..dengan asik nak termuntah2..(ini bukan simptom preknen)..adoi gila ah..aku tak suka la nak muntah2..da takda menda dalam perut den ni ha..aku tak makan g ni dari semalam..tak lalu la..

n thanks kat kawan aku yang bawak p spital (spital ke?).naseb bek semalam mesin check darah rosak..legaaaaa...doc tu takut aku kena denggi sebab aku da stat tak sedap badan dari isnin..tapi aku rasa ni bukan denggi..jangan la kena denggi..tak rela den..tak mau la aku dok spital..bukan ni bukan denggi..buuukkkkaaaaannn..tapi kalo arini n esok demam lagi kena g check darah jugak..

aku larat lagi nak menulis kat sini kira ok la kan?haha..adoi rasa nak muntah balik ni..ok got to go..oh toilet...

p/s: adoi!

6 comments:

.cikfasya.(◕‿◕✿) on March 25, 2010 at 12:50 PM said...

take care yaya!

butterfly on March 25, 2010 at 1:02 PM said...

check cpt3...

jgn ambil mudah taw,,,:)

asna cute on March 25, 2010 at 2:25 PM said...

recover balik minum air semula tau.. take care huhu =(

ciK LyndaWawa igUana on March 25, 2010 at 6:22 PM said...

le..nape nie....take care ya....

MofizPutra.com on March 25, 2010 at 8:34 PM said...

bawak2lah berehat yea :)

izan salleh on March 26, 2010 at 7:52 PM said...

better kak dayah g cek darah cepat. if ada apa2 senang nak wat tindakan.

get well soon dear.

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010