oh membunuh!


soalan tag ni 2 sekawan skali tag aku nih..jenuh nak jawab tag yang tak jawab...tggu ye mello, monica, n ila dan awards akan dikutip nanti..hahahah..buat ayat macam bz sangat ja..padahal bz tidoq.asik2 tidoq..study ke lautt..ok baca la aku merapu kat sini..

siapakah diri anda di rumah?
  • seorang tukang masak suku masa..hahah (ayat yang sesuai menarik perhatian bakal mertua)
  • seorang anak perempuan yang sayangkan familynya sepenuh ati
  • maklang yang cantik sweet kepada anak2 sedaranya
  • seorang yang suka merepek
siapakah anda di kalangan kawan-kawan?
  • erm..aku kat kawan2 aku ye?aku kadang2 invisible so aku tak tau la orang pasan aku ke tak..hahaha..
5 benda yang anda idamkan tapi maseh belom tercapai.
  • nak p aussie plzz...
  • yang ke2 plak apa ye..aku nak sling bag..heh..senang je kan?hahah
oh gorgeous nya beg ni...nak kaler ungu macam tak masuk suma baju lak..nak kaler itam la..

  • yang ketiga lak?aku nakkk..aku nak ford ranger!haha


oh aku da lama jatuh chenta sama ini kete...(*bakal suami sila ambik perhatian apa yang bakal isteri kamu nak...gila gatal..calon pon tadak)

  • yang keempat aku nak henpon baru ganti henpon cap yang tak la ayam sangat yang da rosak..kena cakap kuat2 bagi org dengar aku cakap pe..T___Touh sangat suka jenis flip..kaler ungu takde ke?

  • yang kelima aku nak kesihatan yang baik..tanak sakit belakang lagi da..setiap ari setiap waktu kena tahan sakit belakang..ni benda yang aku nak sangat2..

siapakah nama pasangan anda>
  • oit2..apa punya soalan ni..aku tadak pasangan lagi nih..apa mau jawab ye?jap aku pikir jap..jawapannya ialah: John Cena!
oh abang cena..ai tergoda tau u tengok ai camtu..awww..hahah

ceritakan 5 perkara yang anda suka tentang pasangan anda?
  • sebab ensem
  • sebab kuat
  • sebab pandai rap
  • sebab badan berketul2
  • sebab dia suka pukul orang..hahahaha
bila tarikh anda couple?
  • erm..lupa plak..ahahah..
apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
  • dia p wrestling sana tak balik2..sedih ouh..da lupa sayang disini?
lagu tema cinta anda?
  • beat it!by MJ..
apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
  • kasi kalahkan itu batista..huh!nyampah tau tgk batista berlagak..huhuh..
tag lagi 10 orang..
da la 8 da la..jenuh nak cari spuloh..jawab je kalo rajin ye..

p/s: acan n izan..aku da jawab ni..

ada lagi 3 tag lom jawab..sambung esok..eh?

4 comments:

asna cute on March 24, 2010 at 8:03 AM said...

asna pun ada buat tag nie tp mcm xmjawab soaln jer hehehe

nur 'adli azhari on March 24, 2010 at 11:17 AM said...

btuah la si cena..hahah....ford ranger eyh? sampai x?..ehhehe men2 jee..jgn maree

HonEyBuNNy on March 24, 2010 at 1:47 PM said...

yaya...ila jawap dah tag neh...entry ke 2 last...heheh...;-)lom yaya bg ila da jwp..hehhe..bijak kan..nghe3

misslavenderaida on March 25, 2010 at 2:12 PM said...

Tens tag aida...:)
nant aida jwb ye....
tgh pk jwpn..hahahhaha

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010