ini bukan entry lucah..jangan bukak!


aku tau jijan.com punya laju klik..hahah..malas nak letak link ko jan..haahah..meh nak story meh..gila aa ati pecah leh kua jalan2..bukan nak kua jalan2 pon tapi budak mana ntah p sebar berita kata aku nak p air terjun..aish..sapa la pasang tinga kat umah aku ni..

tetiba umah aku ada ja dak2 mai.."kak yaya, boleh dak nak ikut sama?" ok 2 orang nak ikut..pastu tetiba ada lagi sorang.."kak yaya, kul brapa nak p?"..sorang..da 3 orang.."mak lang, nanti petang kimi mai lagi..nak ikut"..ok da 4..aku lagi..da 5..adik2 aku lagi..da 7..mana muatttt...pastu tetiba ja mai spupu aku.. "violet..(hahah..caya ke dia panggil aku violet?) boleh dak anak kak long nak ikut?dia da ngamuk kat umah.." aku pon cakap la..ok2..da 8..kena bawak lori la nmpaknya..

aish..last skali pas zohor dak2 mai umah aku siap bawak beg..aku tak cakap pon comfirm nak p!aish..kena p la gamaknya..mana muat kalo suma jadik p..jenuh la bersempit-sempitan,cubit-cubitan..aku menyanyi kau petik gitarrrr..eh tetiba ternyanyi pulak..hahha..naseb bek yang ikut 3 orang je..legaaa..yang len aku suh p tepon tanya mak depa leh ke tak..so 2 direjek!sebab bawah umo..hahaha..so tinggal berapa ye?jap aku kira..ha...tinggal la 6..fuh!muat2..

so dengan emosi tak stabil..tak tau jalan..duit tarak..aku p jugak..ha..naseb baik sampaiii...legaaa...napa ntah entry aku ada ja gambo..hahaha..nanti la aku malas letak gambar..bila aku ada mood nak tulis pasal benda lain yang wajib takde gamba..hahaha..

ok mulakan dengan gambaq kerek gila..uih..naseb bek dalam utan..redha tudung kemek2 camni..kalo kat lua..tak mampu aku nak idup tudung tak ngerek camni..T____T


ha..ni adik aku yang slalu disalah tafsir sebagai kakak aku..awet muda aku ni upanya!!yeay!!yabedahbedu!!

takle letak gmbaq berbasah-basahan banyak2..ahahah..ni yang mengikut..sorang lagik adik aku ada di bawah..

adik yang tinggi..dan kakak yang putih sket bila berdiri sebalah adik yang kaler kulitnya tak berapa nak terang..hahahah..

haip!aku ja leh kutuk warna tak terang adik aku..hahah...

p/s: hahahahahah..gelakkan diri sendiri!hahahahha...

8 comments:

saya_arief on March 21, 2010 at 12:36 AM said...

gambar makan2 xde ker..??
kami nak makan2 haha..
baru syok..

alonthegreat on March 21, 2010 at 1:18 AM said...

leh buat rombongan cik yaya hehehehe....lain kali ajak ler sekali gi piknik yer...

ciK LyndaWawa igUana on March 21, 2010 at 2:26 AM said...

bukan org lain pun kutuk adik sendiri..hehehe

.cikfasya.(◕‿◕✿) on March 21, 2010 at 10:19 AM said...

bestnye g waterfall.da lame x g..

lumut on March 21, 2010 at 10:36 AM said...

hehe...bestnye...
adik kau lagi matured..
muke la...pikiran x sure lagi..
=).
aku nak mandi gak..
eh aku singgah sini,
xde goreng pisang..aku balik lah.haha

HonEyBuNNy on March 21, 2010 at 3:55 PM said...

lma jgk ila xg mnadi manda...yehahhh...best2...

SlacKerZ on March 21, 2010 at 6:16 PM said...

hahaha
klaka lak bce citer 8 dak nak ikot g waterfall tu..


rindunyer nak mandi sungai..
huhuhu

violetless on March 22, 2010 at 1:11 AM said...

arief: tggu sy ada dapor dulu ye,,makan2 mesti ada..hahah

alon: bila nak bawak rombingan tu ye cik alon..ahahah..

cik lynda: hahahah....yela..suka kutuk adik sendiri..

cik fasya: hahah..jom la kita g..

lumut: muka matured tapi mak aii punya batu dalam kepala..

ila: jom la kita g ulu yam nnt..

slackerz: heheeh..diorang memang camtu..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010