gamba panasssss....panasss...panassss...


owh! maseh sempat lagi minah yang tak berapa betul minggu ni nak kua merayau dengan rumate kesayangan..gila ah!walaupon esok sekolah kuliah..apa nak jadik la ngan aku ni..moksing dia sian kot tengok aku asik mengidam nak p putrajaya ja..aish..bila aku mengidam wajibla ada orang yang kena tunaikan..dan mangsanya adalah!!tak lain tak bukan! moksing @ shima @ rumate terchenta...dia malas nak tengok aku meroyan da tu.. p merempit weh..

tanda2 aku meroyan:
  • nyanyi kuat2 dengan pitching yang amat tinggi yang mampu buat skrin laptop moksing pecah..
  • guling2 kat katil sambil membebel sorang-sorang sambil cakap "bila nak p putrajaya ni, bila nak p putrajaya ni..bila nak p putrajaya ni...bila nak p putrajaya ni...." ok da...annoying sungguh ini budak..
  • pastu malas basuh baju sebab meroyan..haha(padahal memang malas basuh baju ponn)
  • makan kuis pagi makan pagi, kuis petang makan petang, kuis malam makan malam, ok2 da2..makan je ingat..
da la pat ja aku bagi tanda2 meroyan..banyak2 nanti juling plak nak baca..ahahah..aku suka la..aku suka..apa yang aku suka aa??haaa..tu yang kita tak tau tu..huhu..

aku mula2 tanak letak gmba aku seminggu tapi kan..aish..apa boleh buat..p putrajaya pulak..terpaksa la letak..hahah..alasan takle pakai langsung kan?lala...boleh la kan?aku tunjuk belon panas jela..ke ada yang tengok gamba panas sopan aku?apa?takmo tengok?apa?nak tengok plak?ok2 aku tunjuk la.da2 jangan nanges..aku nak tunjuk lani..hahahah...(*pasan gila minahci ni)

taraaaa!!ni gamba panas!gila panas belon ni sebab ada api...panas la tu..tak tau sapa 3 orang tu.sapa suh dok depan belon tu masa aku nak tangkap gmba..

nak tayang gamba aku pulak la..hahah...ish malu pulak nak tunjuk la..tapi nak tunjuk gak la..(*gedik nyaaa..pompuan mana la ni)ahahah..da2..jangan kutuk2 pompuan ni nanti dia gtau kawan yang slalu bawak dia p makan char kuey teow plak..hahah..ayyokk aku tak tau..ayyokk tak tau..hahah..

gila ah..aku ada kuasa ajaib upanya..iaitu: mengeluarkan muntah dengan kelajuan cahaya..haha

kali ni sanggul aku plak yang menunjukkan kuasanya!aku kagum.. tepuk tepok..haha..

pipi besau macam ada pau dalam dia..pasrah~

moksing @ shima @ rumate kecintaan..lawa kan kawan aku?

ok da la..jom merempit balik jom..bai..

p/s : mana ada gmba panas..belon panas tula..haha..kena tipu..haha..kena tipu..laju je kan klik?haha..

19 comments:

Faridism on March 19, 2010 at 2:58 AM said...

blogwalking :) click myfm 2kali

rutikeben on March 19, 2010 at 3:14 AM said...

hehehehhee

leh tahan kuasa tuh...mengeluarkan muntah dgn kelajuan chaya...wakaakaakakkaak

violetless on March 19, 2010 at 3:28 AM said...

farid: thanks ye..

rutikeben: jeles la tuh..hahah

rutikeben on March 19, 2010 at 5:13 AM said...

tak jeles ponnnnnnn~

soking2 wahahahahahaha

violetless on March 19, 2010 at 5:15 AM said...

rutikeben: oih..aku silap typo la..ko memangggggg...aku gigit gak kang...

rutikeben on March 19, 2010 at 5:27 AM said...

wahahahhahaa

ala..takkan marah..gurau je.. :P :P

monica on March 19, 2010 at 7:11 AM said...

pipi bsr mcm ada pau best..bole sy cubit lain kali....>.<

enjoy ur day sis..^^

asna cute on March 19, 2010 at 8:27 AM said...

violet naik x?? ruginya klu xnaik.. msti lg panas heheh~

aduka on March 19, 2010 at 9:35 AM said...

owh.. putrajaya..
gi sana leh jumpa blogger aisumi-chan kawa'i..
:P

.cikfasya.(◕‿◕✿) on March 19, 2010 at 10:10 AM said...

cambest jek neh...bile mau pg neh..T___T

✿Lovillea✿ on March 19, 2010 at 10:13 AM said...

BLOGWALKING...
LALALALALAL..
FOLLOW U..
HEHEHHEHEH
ISH ISH ISH PNS2.. HEHEHEHHE

zella y on March 19, 2010 at 10:19 AM said...

xsempat lg nk gi tgk...

ciK LyndaWawa igUana on March 19, 2010 at 10:53 AM said...

dowh..ingat panas hape.....hehe

sasha* on March 19, 2010 at 11:19 AM said...

mmg gambar panas la ni huhu :P

violetless on March 19, 2010 at 1:10 PM said...

rutikeben: tak baik ko...hahah..naseb bek aku redha..

monica: sian la kat pp ai ni..da la besar..jgn cubit..hahah

asna: rasa2 macam mahal je nak naik tu..da la naik ciput je..haha

aduka: sapa tu weh?bg url dia..aku mau usha..

cikfasya: heheh..g ler.best nak tgkap2 gmba..

lovillea: hehe..thanks ye...memang panas..hahah

zella: akak g la..tapi tgk jela..kalo gayat jgn naik..heheh

cik lynda: panas ati bukak kan?hahah..

sasha: hahahah..saba je la..

HonEyBuNNy on March 19, 2010 at 9:49 PM said...

Yeahhh..mmg gmbr pns...hehhe..tol tu..sama la ila..lau dah ngidam nak mkn or g memana....mst kena turuti...ngeh3....yaya...jgn lupa amik award ye dear...

Rara on March 20, 2010 at 12:47 AM said...

syg..kuis ke kais? hehe..wokehh,mst mroyan dh ilg sbb dh dpt pg ptrjya kn?

:)

SlacKerZ on March 20, 2010 at 9:39 AM said...

ish... best nyer.
nak tgk jugak belon panas..
ble nak g putrajaya ni, ble nak g putrajaya ni, ble nak g putrajaya ni..

ni rse nak meroyan ni..

hehe..

nice pic (^-^)

saya_arief on March 20, 2010 at 2:49 PM said...

macam kenal je tempat nih...
penah smpai...
kowt..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010