kampung ku yang best! part 1


hai semua..saya dah sampai rumah manis rumah..tetiba sawan kan greet dengan sopan santun amalan M. Daud Kilau kan?(motif letak m daud kilau sebab aku rasa dia sangat la bersopan)hik hik...apsal ntah aku rasa entry aku gedik di permulaan ayat..huh...

ok2..ada tak yang nak tengok kampong aku camna..meh sini aku nak tayang aku bergedik santai bersama-sama adik tersayang yang sebenarnya dia tak sayang aku sangat sebab aku asik mensuruh dia ambik gambar aku ni ha..dia sangat2 annoying dengan kakaknya yang sangat baik ati lagi bersopan santun amalan mulia ni...aku malas pulak nak buat skroll box..

ni la kampong aku..typical kampong dengan sawah dan sungai..tengok betul2...ada bunga ungu kat kaki saya,,sengaja je ambik..nampak dengan jelasnya tu padi kan?dan bayang-bayang saya ngan adik saya jugak.ok ini pompuan yang mempaksa adik mengambik gambar dengan gaya ni..hahah

ok sangat bengang sekarang sebab dari kul 8 tadik upload tak buleh2..tak larat nak menunggu da..hahah..so terjadik la entry yang kunun2 nak letak gamba banyak-banyak tapi hampa dengan apa-kena-ntah-dengan-akunya-laptop-lembab-semacam-ni...so esok kalo rajin saya letak lagi leh?kalo rajin..tak janji ye..

p/s: esok kena masak tuk 2 kenduri..adesss...tetiba saya sangat bersopan kan?aku rasa eh saya rasa lagi ayu berbahasa sebegini..hahahah

13 comments:

cikgu isza on February 15, 2010 at 12:21 AM said...

sronoknya ade kampung. Rajin2 balik kampung tau

iedaLUVsham on February 15, 2010 at 12:23 AM said...

lawo kampung ko! aku suka sawah padi, teringin nak jejakkk!! :)

alonthegreat on February 15, 2010 at 12:25 AM said...

Welcome to bendang...hehehe...suka gambar yg ade gambar bunga unggu tu..

butterfly on February 15, 2010 at 12:28 AM said...

bestnye ade kg...

kite xde kg..

violetless on February 15, 2010 at 12:44 AM said...

cikgu isza: mmg rajin kalo ada masa.haha..ni bz ngan study ja..sebulan skali je balik..

iedaluvsham: jemput2 la datang sini weh..

alon: oh mestila ada ungu..hahaha

butterfly: ala nnt ada la..

aNiSa hANg tUaH on February 15, 2010 at 1:22 AM said...

vi.
kmu sgt cntek
:)

aduka on February 15, 2010 at 1:40 AM said...

admire kpg indah n prmai..

violetless on February 15, 2010 at 2:14 AM said...

anisa hang tuah: thanks..*blushing*

aduka: datang la sini..memang indah!

Mario on February 15, 2010 at 2:38 AM said...

weh...amikla gmbr pangkin kt sawah tu...pls bg kat aku nk buat header...
amik time senje ek...dr belakang...kt pokok kelapa...silauan matahari...tauuu

violetless on February 15, 2010 at 2:50 AM said...

mario: okeh pakcik...esok aku bg ko gmba pangkin..ada je pangkin tapi aku takle nak upload...lembab gila..apasal ntah..

zella on February 15, 2010 at 1:21 PM said...

wah..bestnyer kmpg yg ade sungai..ade padi...

tenang je...

sasha* on February 17, 2010 at 4:20 PM said...

teringin nk gi sawah T_T

violetless on March 2, 2010 at 2:21 PM said...

zella: meh la sini...

sasha:dtg la bercuti kat sini..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010