aku tak suka politik..


pilihanraya kampus esok n malam ni macam2 jadik..aku ingat aku kat negara luar ke apa..tapi aku dalam kolej ja..aku tgk da macam rusuhan..nampak sangat berat sebelah n takda demokrasi..hmmm..sangat2 memalukan bila flyers yang ada tulisan Allah dibuang merata n byk lak tu...dipijak2 je..adoi malu tgk...

ditambah dengan polis kejar mengejar, blasah memblasah depan aku n aku ingat aku yang kena...adoi kecut perut...aku tak suka politik..politik tak bersih..sekian..

kecewa tgk depan mata dalam u sendiri...

5 comments:

Ery Farieha on January 28, 2010 at 2:47 AM said...

kan kan?
dorg ni buat melampau2.
due2 pihak da x btol.
hishhh dunia2.

asna cute on January 28, 2010 at 9:00 AM said...

husiiii giler ape ur politik kat dlm kolej tue. smpi main kejar2 dgn polis.

better dok dlm bilik diam2 jer tau.

Take care

Cik Cookie on January 28, 2010 at 10:36 AM said...

better dok umh tgk cita Tamil

AcanCapik on January 28, 2010 at 6:37 PM said...

ni la sistem demokrasi yg dibawak oleh orang2 kafir ke negara kita... tgk apa jadi... hish, payah2...

violetless on January 28, 2010 at 7:22 PM said...

ery farieha: tula..ntah hapa2 la..sedih2...

asna: semalam turun nak makan sate free skali masuk pro..memang havoc..

cc: kak..hahahah..cite tamil ek?

acan capik: tula..takut la tgk..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010