kan bagus kalo ati ni boleh diganti dengan ati yang baru...


tu je aku nak cakap..

kalo leh buang ati ni n diganti baru..otak direset semula..alangkah bahagianya idup...

ketenangan amat susah nak dicari..

aku takle nak kua bilik n kalo aku tak kua abah n mak akan ketuk kuat2..aku tanak diorang tgk anak diorang cmni..

plz go dis uneasy feeling...

kan best kalo aku dilanggar n ilang ingatan..hope so...really hope..ada tak ubat nak ilangkan ingatan aa??


p/s: aku tak apa2...i juz need time to cool down myself..

18 comments:

miss izan on December 19, 2009 at 6:55 PM said...

y?
ada apa2 boleh saya bantu?

AM SYA on December 19, 2009 at 7:07 PM said...

tp malangnye...

xboleh kn??

manusia mmg idup dlm knangan..

ape2pon..

hadapi dgn senyuman~ ;)

violetless on December 19, 2009 at 8:14 PM said...

miss izan: ko nampak aku, ko langgar aku laju2 ye..

am sya~: i wish i can live wif dis memories..

Atiekah on December 19, 2009 at 8:19 PM said...

betul kan best klu dpt diganti ngan hati yg baru..dpt lupe kn benda2 yg menyakitkan ati kite ni..

violetless on December 19, 2009 at 8:45 PM said...

betul sangat2 tiekah....

HonEyBuNNy on December 19, 2009 at 10:40 PM said...

btol2...ila setuju sgt2...bila ada hati baru...yg lama dpt d lupakan....

violetless on December 19, 2009 at 11:35 PM said...

tula...kan best..

hisham on December 20, 2009 at 5:06 AM said...

salam ziarah............
~ye ker best kalo le rest smule..??..err..err..tp best gak kn...hehe

nur 'adli azhari on December 20, 2009 at 10:25 AM said...

kita berdiri dgn kaki sendri atas pe yg kita lalui masa lepas dan hari ni...sabar k..

.hudaluna on December 20, 2009 at 5:43 PM said...

isk!
btenang syg..

g amik wudhu
tenang kn hati k

violetless on December 20, 2009 at 6:09 PM said...

hisham:salam jugak..thanks sebab ziarah..huhuhu...hmmm mmg best...

nur' adl azhari: yup...sabar jela ni..

hudaluna: bertendang da ni cik hudaluna..

Mario on December 21, 2009 at 3:39 AM said...

weh...jgn mara klu ak ckp...otk level zombie kg pisang ada klu ko nak...hehe
vio...cool la cs...muda lg kan...

Farhah Zaidah on December 21, 2009 at 9:10 AM said...

aii cik violet...! windunya lama x nmpk..hehe..emm..skang frhah pun da brada di situasi cik violet..cuti yang agak pnjang diisi dengan tangisan ati...

zella on December 21, 2009 at 10:51 AM said...

hurm...agak2nya klu hati n minda kita boleh di ganti2.. agak2 nyer dh brapa byk yg kita buang erk.. heheh

be happy girl!

aNiSa hANg tUaH on December 21, 2009 at 11:07 AM said...

aku pon kalau boleh nak reset balik otak
bio fresh
tapi apakan daya
tsk~

cik EPAL on December 21, 2009 at 11:31 AM said...

aah..best kan kalau boleh tukar hati baru...hee...klik digi anda :)

cik lubakpink on December 22, 2009 at 1:47 AM said...

klu btol bley tukr ngn ati bru..
nk jer..sbb ati nie da itam sgt..
byak sgt laa..hahaha~

-aTie- on December 23, 2009 at 12:12 PM said...

kalaulah boleh kan...
hilang ingatan sebab jatuh o excident o anythin yg x sengaja...~~~

www.khaizarien.com

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010