aku rindu korang,korang windu aku tak?


aku gila rindu kat korang suma..korang pon mesti rindu aku jugak kan??*ayat pasan.jgn layan..hahah

aku tau korang tak windu pon kat aku..tapi aku tetap rindu kat korang..ada yang nak kawen bulan ni kan??kan kak tiqah kan??tahniah...nak adiah ke kak??kalo nak sy pos..hahah.ramai kawan aku kawen bulan ni tapi tak berkesempatan lak nak p sebab aku dok penang lani..ssh la nak p kl sana nu..jauh wooo

aku on9 ni pon kat kedai makan dekat ngan umah aku..besh2..ari2 aku lepak sini kang..huhuh.aku dtg sini pon sbb aku nak bt resume..aku tak penah buat resume,korang tolong la aku weh..aku tak reti nih...

aku ni dok umah makin besaq lak ukuran badan aku ni..berkembang wooo..gila ah..aku gemok sangat da..apa boleh buat?mak masak sedap..hahah...aku malas lak nak masak.aku buat bisnes jual dadih je kat umah..tiap ari aku paksa budak belakang umah aku beli dadih aku buat sampai tok wan dia mai umah cakap camni kat aku "pandai hang no juai kat depa ni..abeh duit aku"..hahah..tu membuktikan dadih aku sedap weh!!bangga gilalala..sila jeles..sapa2 nak beli mai la umah aku..aku juai 5 kupang ja..murah kan??

ok aa aku malas nak merepek lagi panjang..aku tayang muka aku leh??takyah la...malas lak aku nak tayang muka comel aku..hahaha..

p/s: tolong bg tips buat resume weh!!

5 comments:

Am Sya on December 3, 2009 at 7:32 PM said...

hai..hai..hai!!

kmane mghilang??

lamenyer x update??

nk tips resume kn??

sila masuk link ni

http://www.professional-resume-example.com/resume-examples.html

blehla jdikn pnduan~

;)



^SyASyA^

HonEyBuNNy on December 3, 2009 at 9:31 PM said...

waaaa..windu kamu jgk...hihiih...

Fatt Chin Choy on December 4, 2009 at 7:40 AM said...

wei
dadih tu dadah ker?
hehe

asna cute on December 4, 2009 at 9:49 AM said...

salah la yg.. kak tiqah kawin tahun depan~

* miss you! bebeh!

atiQah adNan on December 4, 2009 at 9:57 AM said...

heh ingat juga dia kat akak ye...
hee rindu juga sama kamu..
lame tak update belog rupenye sibuk berniaga ye.. chaiyookk!!

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010