annoying tak korang kalo...


annoying tak korang kalo korang jumpa kawan lama n then kawan tu asik cite orang minat dia sana sini..pegi mana orang ikut?

apa motif aa dia cakap cmtu??

dalam ati aku: nak tunjuk dia tu santeeekkkkkk la sangat..

annoying tak korang yang kawan korang tnya cmni "apa la yang pasal akak ni buat orang minat sangat"?

dalam ati aku: adoi..akak..tau la akak lawa..takyah aa tanya camtu kat orang yang tau sah2 takde sape minat ni kak oi...

annoying tak korang bila kawan korang tu asik cita yang dia g mana2 ada orang bagi dia bunga la,coklat la..apa ke benda la...?

dalam ati aku: kak...dah2 la...saya ni takde sape bagi...adesss...

annoying tak korang bila kawan korang tnya apsal orang asik ajak akak kawen je?yang ensem2 lak tu?

dalam ati aku: mesti la sebab akak tu lawaaaaa sangat..

annoying tak korang kalo kawan korang tanya "apsal la orang lagi muda dari akak asik minat akak je"?

dalam ati aku: annoying nya..annoying nya...*sambil tarik muka abes cun...tensen2..

sangat2 annoying la orang camni..aku takle la...

aku memang kagum dengan kelembutan muka ko kak..tapi pas dengar tu ati aku da jadik lain..hmmm..aku tak kesah pon orang nak puji diri sendiri..cam aku ni puji aku somel..hahah..tapi bila orang tanya camtu aku jadik lain lak..kalo orang tanya "weh,aku comel tak?" aku tak lesah pon n aku tau dia sedang menggedik ngan aku bukan meninggi diri..so aku tak kesah sangat sebab aku pon memang camtu..tapi aku annoying bila orang tnya aku soalan2 camtu..huhuh

ok da pasal cite annoying2 ni..tadi kan aku g tengok cite PISAU CUKUR..best aa jugak untuk aku yang aku yang tak berapa suka ngan fazura tu..fazura gedik lak aku rasa..tapi gedik dia somel la..huhhu..maya karin pon alahai canteeekkkknyaaaa...kagum aa tengok kecantikan dia..

aku rasa sesapa yang pakai gigi besi mmg sangat2 la somel..*jatuh chenta ngan faqir...

agak2 korang kalo aku pakai gg besi comel tak?*sila jangan annoying sekarang..haha

ok2..muka cik tuan tanah mesti ada,,hahah...aku memang suka tangkap gamba depan cermin..hp pinjam kawan aku punya..mira hani...hp aku cap ayam..malu nak tunjuk.huhu


p/s: korang rasa aku annoying tak weh??

21 comments:

aNiSa hANg tUaH on November 14, 2009 at 3:15 AM said...

hoh
aku kan annoying ah
asyik nak citer org minat die.
bajet cm die lawa la
hehe

ade jgk cm nak melempang jee

em

org jenis mcm tu ade di mane2 kn?

violetless on November 14, 2009 at 3:25 AM said...

tau takpe cik anisa..gila aa...bajet lawa sangat la...tapi mmg lawa pon..tapi takyah aa riak...tuhan leh tarik bila2 masa ja kan?

meh kita lempang ramai2 meh..hahahah..*gelak jahat

intanurulfateha (◡‿◡✿) on November 14, 2009 at 10:47 AM said...

.annoying gile akak tu
.prasan lebey
.eiiii

miss izan on November 14, 2009 at 1:09 PM said...

hoi,sapa tu. meh kite sekeh pala dia ramai2.muahaha...
agak2 la pon nak tunjuk cantik. lama2 jadi meluat pon ada nak dengar.

violetless on November 14, 2009 at 1:22 PM said...

intanurulfateha: sangat2 annoying la akak tu..tak ble blah..pastu puji2 kuarga dia yang suma adik bradik ramai peminat..eiii..gila annoying..

miss izan: hang tolong p sekeh pala dia weh..aku meluat gila la..kadang2 malas nak p jumpa..

~Am Sya~ on November 14, 2009 at 3:50 PM said...
This comment has been removed by the author.
~Am Sya~ on November 14, 2009 at 3:50 PM said...

ann0yink gler r akak tuh..

xkuaser r..

tp gmb yg last tu x annoyinnk..

sbb kter pon ade byk~~hehehe

ehh..dh approve lom ni kt fb??


^SyASyA^

violetless on November 14, 2009 at 4:33 PM said...

hehehe...eh sy da lama da pon approve awk kat fb..heheh..awk tak pasan ke wak??

mmg annoying kakak tu..tensen ouh...apsl ntah dia cmtu..

Cik Cookie on November 14, 2009 at 4:53 PM said...

kalau Cik Cookie jumpa otg macam tuh rs nak bagi cuka getah je.

Cik Cookie on November 14, 2009 at 4:53 PM said...

kalau Cik Cookie jumpa otg macam tuh rs nak bagi cuka getah je.

Cik Cookie on November 14, 2009 at 4:54 PM said...

kalau Cik Cookie jumpa otg macam tuh rs nak bagi cuka getah je.

Zat on November 14, 2009 at 5:08 PM said...

hehe, cam bajet cute je huhu..
bajet dia hot la.

Cik Sri on November 14, 2009 at 6:54 PM said...

huh
sgt annoying

violetless on November 14, 2009 at 7:41 PM said...

cik cookie: tul2...geram je dgr dia cakap cmtu dari mula sampai abes...

zat: dia mmg bajet hot..

cik sri: annoying kan??kan??

Jijahh @ f.k on November 14, 2009 at 9:46 PM said...

layankan ajer laaa

atiQah adNan on November 14, 2009 at 11:18 PM said...

annoying juga la kot..
heheh tapikan kalau akak dengarkan je.. biarkan dia..
mungkin dia rasa bahagia kot huhu~ sabar je la ek.

violetless on November 14, 2009 at 11:26 PM said...

jijah@f.k: mmg layan sampai annoying...bayangkan la da kenal dia lama da pon n tiap kali jumpa ayat tuh..gile annoying..

atiqah adnan: aik?akak on9 malam?cam tak caye je..akak on9 kat mana ni??

sy da bt muka annoying pon leh lagi rancak bercite org tu minat dia,bangla kaya minat ida,indon ensem minat dia..pakistan byk duit suka dia..

{lumut} on November 14, 2009 at 11:57 PM said...

ni bukan annoying da ni.
ni mintak pelempang.huhu..

pesal x jwb je..
kak,cerite lah lagi..saye ni dtg jmpe akak mmg nak dgr cter akak dikejar jantan..

mende lah gebang bagai..ish..

erk.
1st time dtg sini.
nape lak tkot2 nk komen saner?hehe

violetless on November 15, 2009 at 1:04 AM said...

hahaha..akak tu mmg la tak malu dikejear jantan..tak tau apsal...lawa sangat la tuu....


berdebar lak nak taip kat sana.hahah

arriefa on November 17, 2009 at 9:20 AM said...

sgt nyampah oKke ngan org cani...lg 1 siutatiOn ble u x wat pape then ur fren nk sentap2 ngan u tetbe...sedangkn u x tau pun pe sbbnye...rupe2nye, sbb die dengki + iri hati ngan u sbb u lebiy dr die..tu lg annOying~ *pening ngan Org cani...+ ur stOry

violetless on November 17, 2009 at 9:54 AM said...

tau takpe...yang nak lebih suma dari kita tu yang lagi annoying tu..apa yg kita ada suma nak...silap2 kita nya bf pon dia nak..kan?kn?

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010