aku tak sangka aku leh jumpa pompuan tak tau malu dalam idup aku..aku ingat dalam novel je leh jumpa.


sket nya panjang tajuk entry aku..serius aku tak nah terpikir aku akan jumpa pompuan tak tau malu+sanggup tikam belakang kawan+sanggup kikis+sanggup burukkan orang nak nampak dia tu baiiikkk sangat tapi sebenarnya pangai dia lagi teruk dari zirafah kencing berdiri depan aku tuh..

apa aku nak buat ni weh..tolong aku..kawan aku nekad putus tunang sebabkan pangai dia tu yang suka burukkan orang..dia sanggup burukkan kawan baik dia n then canang kat suma orang cakap kawan aku tu teruk tapi sebenarnya dia buat cita sampai kawan aku ngan tunang dia gaduh teruk..

apa aku nak tolong ni?dia mintak tolong aku tapi aku tak tau nak buat cmna..bayangkan la ey..budak yang pasan diri dia bagus sangat kan da ada pakwe n then sanggup putus dengan pakwe dia disebabkan dia kenal sorang mamat ni yang agak berharta..mamat tu dia baru kenal 3 ari je..bayangkan la dia tu selfish gilaaaaaaaaaaa..

budak ni aku nah cita entry2 lepas yang kutuk aku gemuk tapi badan dia lagi la berkilo2 lagi besaq dari aku,kutuk baju aku macam orang nak p keja watson je (ya i know baju ungu aku cam baju uniform watson,ok pe kaler dia..cantik)

kebetulan mamat tu adik kepada tunang kawan aku ni..macam2 cita dia buat bagi 2 beradik ni gaduh lak..adoila..masalah dia sekarang dia takle tengok orang lebih dari dia..apa yang org len dapat dia mesti dapat walau apa cara sekalipon...kawan aku da la sebilik dengan minah tak guna tu..adoi sedih2..aku tak tau nak tolong cmna..slow talk dia bt bodo, cakap cara kasar pon tak jalan..

apa perlu aku ngan kawan aku buat ni weh..sila bg pendapat ampa suma..aku sangat2 memerlukan pendapat korang nak buat apa ngan minah tak guna sekor nih..geram sangat..tulis dengan emosi yang tertinggi tahap polis sentri wan tu jaga,polis mati pencuri jaga dah ni weh!!

p/s:cool bebeh,cooollll...

18 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) on November 18, 2009 at 12:37 AM said...

.suruh kwn yg gile tu, kwn u n tunang kwn u jumpe face 2 face
.dgr dr mulut kwn u yg gile tu sndiri
.haish~ geram plak i!

~Am Sya~ on November 18, 2009 at 12:53 AM said...

xbaek betol la...

tunang2 bkn bnde men2 nk sng2 je ptus..

i strongly agree ngn intan!!



^SyASyA^

violetless on November 18, 2009 at 12:56 AM said...

cik intan: da cakap da..then dia cakap sory..then buat balik..apa kes..da tu guna air mata palsu dia tu bt drama..

~am Sya~: tula..sygla nak putus2 tunang sebab orang tak guna tuh..aduss...sian la..

:: Cikgu Wiween :: on November 18, 2009 at 1:05 AM said...

nih namanya sengal agung. xde kojo laa tuh merosakkan pertunangan orang, simbah air kopi kat muka dia laa dik. (*_*)

violetless on November 18, 2009 at 1:16 AM said...

ingat nak lempang laju2 je kak...

iniCIK yASmin on November 18, 2009 at 4:29 AM said...

ur fren 2 gle kot..nk perhatian lebih..maybe xde keje..so kenekan org jelah

abaikan je..x pun xnk abai..pay d worst..jht ckit..heuhuhuhu

violetless on November 18, 2009 at 4:47 AM said...

ingt nak kenakan jugak tapi tgh pikir plan ni..hahahah...

tak tau nak watpe da ni..pangai dia makin menjadik2 lak akhir2 nih..sorang2 dia cari pasal..

Aidi-Safuan on November 18, 2009 at 8:42 AM said...

jangan bazirkan bakat orang tersebut!sila suruh orang tuh pergi audition kat depan aziz m. osman. konfem pasnih dapat jadik pelakon popular ngalahkan fasha sendat.hoho

asna cute on November 18, 2009 at 8:53 AM said...

oowhh nmpk sanagt dak tue nak kena cili mulut dia..

apekata pegi panggil semua dak2 penah dia kutuk. korang rami2 pegi serang dia kutuk dia depan2 lagi bagus.. bia dia sedar..

dah la merosakan hubungan org.. pastu suke2 jer nak kutuk2 org..

Belasah dia cukup2

cik EPAL on November 18, 2009 at 9:11 AM said...

terajang aje dia..senang cite..huakakaka

atiQah adNan on November 18, 2009 at 9:43 AM said...

alahai.. sabar jela.. minta family cari penyelesaian laa.. jangan sampai hal bodoh dan kecik kita nak putuskan tali saudara.. huuuiii dosa tau putus kan silaturrahim ni...

bawa kemenyan dan kain kapan bagi kat budak jahat tu suruh dia ingat mati... k..

MIZZNISS on November 18, 2009 at 2:14 PM said...

sangat kesiankan die.. hmm, nk buat cmne, pg canang depan smua org, prngai minah ni cmne, die suke mencanang, korang canang balik..then face 2 fce dgn tunang n adik tunang, minus si molot bau longkang tu... dengar citer memasing, then diorg lehla decide, sape yg sbnanya bsalah...

Cik Cookie on November 18, 2009 at 3:14 PM said...

nanti kita sepak dia secara berjemaah.blh?

Cik Rara on November 19, 2009 at 12:25 AM said...

awt longkang bonar mlut pmpuan tuhh? hah,kn dh tkuar nogori den..ishh!

Signorina Syima on November 19, 2009 at 11:21 PM said...

sapa yang lagi longkang?? SArah dalam cerita Nur Kasih ke, pompuan dalam citer kamu ni??

relax la.. ini dugaan idup...

--siLEnt_ 5iLh0ueEtte-- on November 20, 2009 at 8:28 AM said...

adeh... cam susah je nk settlekan (**thinking)

psychopath on November 20, 2009 at 10:59 AM said...

haih. br jumpe. x nmpk td tmpt komen. n komen pn da bubuh kt shoutbox. mls repeat.

violetless on December 3, 2009 at 6:49 PM said...

wa tq2 suma sudi komen..tapi kan sy rasa nak sepak je bila jumpa nnti..lega skit sbb kat kampong takyah tgk muka dia..hahah..legaaaaaaaaa..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010