uih best!!epidod 3


aku rasa cam upin nagn ipin lak..hahah...ok episod 3 ni aku nak cita pasal aku g kundasang..kundasang tu lebih kurang cameron highland la...sejuk oo..da la umah yang kitorang duduk beramai2 tuh tak sampai lagi karen dia..malam2 dengar la bunyi angin kuat...da macam dok kat atlantik lak(haha..melampao!)malam2 pon pasang lilin je..romatika de amor tul..hahah..

ni la kakak aku yang tak ada lak dalam post lepas..aku terdelete semalam sbb lecturer leh lak jenguk aku btpa semalam..huhuh..
ni kawan baru anak2 sedara aku..adus encemnya la ai dak laki ni..dak pompuan ni pon somey..sofiya n shahir nama diorang..
nampak kurus sket tak??hahaha.pasan!jangan layan.
ada ja budak 2 org ni nak menyelit taw..


aku da taip entry ni da lama da..disebabkan wifi aku yang macam ngn hapa lagi terpaksa aku peramkan...

p/s:korang tanak sebenior ke??hahahah

8 comments:

cik intan (◡‿◡✿) on October 16, 2009 at 1:32 PM said...

.nakkkkkkkk souvenir!!!
.x kire!
.nak jugak!!!!!!!!!

.uiks
.pic num3 tuh comey
.mmg nmpak kurus! ;)

violetless on October 16, 2009 at 1:38 PM said...

hahahha...nak ke cik intan...
tggu next entry ey..
ada spesel punya..

hahahah..kurus kan??pasan jap sambil kembang2 idung..

cik intan (◡‿◡✿) on October 16, 2009 at 1:44 PM said...

.huuuu oke, im waiting ^^

.cheh, mmg kurus kot
.berat & tinggi brp?

violetless on October 16, 2009 at 1:53 PM said...

heheheh....

uih tu rahsia planet pluto tu berat ngn tggi tuh...hahah..sy tak tinggi pon cik intan...

heee

atiQah adNan on October 16, 2009 at 2:36 PM said...

have fUn ea..
jaga diri..
nanti bawa laa sebenior ok..

violetless on October 16, 2009 at 2:41 PM said...

udah balik kak tiqah..isnin aritu balik..hehehe

HonEyBuNNy on October 17, 2009 at 1:42 AM said...

g kundasang eh??waaa...kundasang mmg besh.....sejokkk...huuhuhu

violetless on October 17, 2009 at 10:39 AM said...

honeybunny: best gilalal kayt kundasang tu...nak p lagik!!

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010