uih best! episod 2


ni episod 2 plak..ni gamaba aku aku kat sana lak..aku telah mendarat dengan jayanya dekat sabah..hahahah..

korang layan jela gamba kat sana..aku sangat la malas nak taip..huhu..eh korang ikut ke perkembangan aku??heheheh...aku saja ja pon..mengantuknya la ai..aku tulis ni dalam kelas..malas kan nak dengar lecture...hahaha..tensen2...wahahaha...



ni kakak2 aku..yang pakai tudung oren tula yang nak konvo

family kakak aku yang sulong...
mesti la ada gamba aku bersama2 anak sdara aku yang mata dia cm telor ayam..ahakz



p/s:aku sangat la ngantuk..dengan assignment melambak..sila tolong..

11 comments:

cathenclox on October 14, 2009 at 3:53 PM said...

eh,mane nye tudung oren? ko tipu yerrr?

T.O.P.E.X on October 14, 2009 at 4:05 PM said...

xde pon tdung oren?

asna cute on October 14, 2009 at 4:11 PM said...

xde pun yg kak tudg oren~
2,2 pki tdug itam ja hehe

nie mesti kena sergah ngan lect smpi terlupe nie hehehe

cik intan (◡‿◡✿) on October 14, 2009 at 4:47 PM said...

.huuu pic tudung oren terdelete ke dear?

violetless on October 14, 2009 at 6:59 PM said...

cathenclox:hahahah..aku terdelete la plak weh..boleh lak takdak..hahah

topex: uih nak tgk ke??solo lagi tuh..wahahah

asna cute: tula pasal..td lecturer jengok2 laptop trus terdelete..wahahaha

cik intan:a'a terdelete la plak disebabkan hal yng tak dapat dielakkan...ramai jugak yg nak tgk akak sy tu ye..

Amietz @ f.kay on October 14, 2009 at 7:30 PM said...

wawawaaaaa... bila laaa jijah leh sampai sabah & swak niii ... sadiss .. sadissss......

violetless on October 15, 2009 at 12:52 AM said...

hehehe..ala kalo ada kemahuan mesti sampai jugak nnti...cayok2

Cik Sri on October 15, 2009 at 10:23 AM said...

comeynye anak sedare
huhu..

violetless on October 15, 2009 at 2:09 PM said...

comey cm mak sedara dia kan?huahuahua

chipsmore on October 15, 2009 at 8:14 PM said...

tak nampak pon yang pakai tudung oren...huhu..
klik klik ur nuffnang ;)

violetless on October 16, 2009 at 1:21 PM said...

hahhaha..suma tnya tudung oren..sudah dimasukkan ye cik epal..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010