plzz take note eberibodi..


disebabkan hal2 yang dapat aku elakkan dan jugak disebabkan aku malas nak tunggu lelama aku mengambil keputusan nak reducekan nombor pendatang pelawat blog aku...

korang kena alert ye ngn no baru nih...byk aku reducekan ni sbb takut masa tu aku da kat kampong n kat kampong mana la aku leh men blog2 nih...

no baru ni ialah..jeng jeng jeng...1757

sila take note kawan2..refresh n masuk slalu ye..heheh...

p/s: sambil tgk blog klik iklan slalu ye...sape2 tak klik bisul tgn...sila takut dan klik ye..

11 comments:

miss izan on October 21, 2009 at 8:38 PM said...

hah!
itu baru logik untuk dikejar! ;)

violetless on October 21, 2009 at 8:40 PM said...

hehehe...ha...da tuka da ni..sila masuk slalu n then klik ye iklan tuh..

cik intan (◡‿◡✿) on October 21, 2009 at 8:48 PM said...

.oke, sudah klik ;)

violetless on October 21, 2009 at 8:58 PM said...

cyg cik intan!

Fyda Abd Rahman on October 22, 2009 at 12:31 AM said...

lagik kurang x blh ka?
hehe :))

violetless on October 22, 2009 at 1:16 AM said...

da2...byk ni kurg...

Farhah Zaidah on October 22, 2009 at 8:01 AM said...

nak twar lgi no tu bleh..hehe

asna cute on October 22, 2009 at 9:49 AM said...

ooooo tatutttt~
kompom xmo click hehhe

HonEyBuNNy on October 22, 2009 at 10:35 AM said...

hehheheh....xlama lg tuh..adoiii...nak jgk nak jgk..hahah...1757..oh 1757..ihih

violetless on October 22, 2009 at 12:43 PM said...

farhah zaidah: huhuhu...tawar ke?ingt masin,manis ke..hahaha

asna cute: klik la cik asna..heee

honeybunny: tak lama lagi tuh...sile tgk slalu ye..heheh

HonEyBuNNy on October 24, 2009 at 3:33 PM said...

alooo...ila egt ila dah..sekali 1577 da.....silap tgk...hahha.1757 la plak.....ish...

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010