pemenangnya adalah~~


adoi...setelah ditilik banyak kali sehingga aku terpusing2 bak kapal terbang yang manouver berpusing2 di udara..(violet!!apa ko merapik ni??)rupa2nya yang tak dapat emel tu sebenarnya ada kat spam bukan kat inbox..sowy ye...sila tgk sapa yang kena!!




=




=




=





=





=






=






=







=







=





=suprise2=







=







=






=







=











=










=









=











=lagi2 sayangku=





=







=









=












=









=











=hoyeh ariba angre2=










=








=










=












=dan pemenangnya ada la=




=





=





=



cik intanurulfateha!





ini kerana cik intan antar kat gmail aku kul 11.13pm..

tapi jangan keciwa ye yang lain2...sebabkan masalah pengira saya tu...saya mintak maaf sangat2 ye sayangku semua..

ni list nye ye skali dengan masa..betul ni bukan tipu2 ye..

cik intan kul 11.13pm
cik farhah zaidah kul 11.23(emel td masuk spam,baru pasan yang)
fydaa kul 11.33pm
cik izan ni aku musykil ni kul 11.28 pm

yang lain sowy ye...cik intan sila antar alamat kat violetrblue.red@gmail.com ye..yang lain antar la jugak alamat ye...kalo ada rezeki, n ada lagik gelang yang tercicir kat dalam beg mak sy tu, sy akan pos....harap maklom ye.,

p/s:jgn marah ye...kelik2 nuff

7 comments:

Farhah Zaidah on October 29, 2009 at 9:41 AM said...

oo..ok2..

Farhah Zaidah on October 29, 2009 at 9:42 AM said...

tahniah wat cik intan =)

cik intan (◡‿◡✿) on October 29, 2009 at 10:10 AM said...

.uit, menang kah ;D
.nti kite bg emel k! ;)

zatil hidayah on October 29, 2009 at 11:16 AM said...

ishh aku xdpt!

violetless on October 29, 2009 at 1:51 PM said...

sorry...cik intan yang menang..apa2 pon yg tertulis kat situ bg je alamat..

cathenclox on October 31, 2009 at 9:50 AM said...

aku kasi 2 emel pon still xdpt..
aku kasi kul 9 lagi dayah wess.. kakakaka
xpe2..aku redha.. (ayat xleh blah tol..haha)

HonEyBuNNy on November 5, 2009 at 2:47 PM said...

waaa....cik intan dpt eh...ila xsempt..uhuh..gpn sblm2 ne ila jrg on9 coz busy sgt2..uhuhu

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010