pakcik teksi oh pakcik seksi..huhu


ni aku nak cita pengalaman aku ngn pakcik teksi yang tak seksi...aku banyak gila la pengalaman naik teksi sbb aku dulu mmg slalu naik teksi sorang2..mmg tak makan saman aa aku..tak takut..pas da banyak kali kena aku rasa takut la sket...sket je la..aku beringat pastu..

kes 1:
aku naik teksi ngn pakcik singh ni..da tua dia ni..aku nak duduk blakang tapi berkunci lak masa tu..macam mana boleh teksi kunci pintu kat blakang?hairan aku seketika(ayat kemain.kalah dak sastera).aku pon duduk la kat depan..tak kosa aku nak tggu lelama sbb time tu ujan lebat gila babas punya...masa dalam teksi tu dia marah aku napa tak tunggu dia ambik?eh marah aku la plak..sukati aku la nak tahan teksi len pon...tgn aku yang tahan bukan tgn berbulu lebat dia tuh!

pastu kan dia cakap aku cantek sbb tu dia marah..eleh...cantek apa ke bendanya tudung rapat ke dahi kena ujan.saja la tu tektik..aku diam ja..pastu tgn dia mula gawang2 n then mendarat kat tgn aku..aku apa lagi..tersentap aa..aku kuis guna beg aku n then aku marah la...pastu leh plak dia gelak n then tnya aku nak kawen ngn dia tak?eh pakcik!ko gile ke aa?sapa nak kawen ngn hg yg cm mangkuk je pangai..lagi2 ko tu singh..bukan karam singh walia pon ko tuh...geram aku ingtkan muka tenuk pakcik singh tuh..

aku da la rushing nak g mid jumpa kawan aku..dia leh lak nak melencong g tempat lain..nak bawak aku makan katak dia cakap..eh nyanyuk ke hape nak makan katak!eee geleman aku..aku cakap kalo dia tak bawak aku g mid aku tepon polis(dengan gaya org dail 999)..ha ambik..takut hg ye pakcik singh...pas da sampai mid..lega sket ati aku..mmg aku doa sangat aku tak jumpa da pakcik singh tu..gila punya gatal nak mmpos..

kes 2:
kes ni kira aku cam bertuah la sket..aku naik ngn pakcik melayu ni..org belah pantai timur aku rasa sebab dia cakap bukan macam org penang..hahah...dia bawak aku sorang pastu dia bawak lagi dak cina yang sama destinasi ngan aku..pastu masa nak turun leh lak pakcik tu tahan aku tak bagi aku kuar skali ngn dak2 cina tu..aku da gelabah bewak da masa tu..dalam otak aku da memacam aku pikir..pakcik ni nak bawak aku lari ke siam ke...aku tanak kawen!!waaa...

aku da nak ngs da masa tu..aku tahan g..menggigil woo..pastu dia bentikan aku jauh sket ngn tempat dia turunkan dak2 cina tu..dia cakap takyah bayar sebab dak2 cina da bayar kan da..ooo dia nak bg aku free upanya..cakap la awal2..ni tak,bt aku gelabah bewak je..heh!timaseh pakcik sbb bg sy naik teksi free...

banyak lagi pengalaman aku naik teksi yang tak tertulis dek jari aku yang halus dan comel nih..

p/s:td ptg aku jumpa aken...dia ngn makwe dia...uih best..dia bg duit raya..tq cik aken!!

6 comments:

cathenclox on October 18, 2009 at 8:02 AM said...

wooo..ko ngepau duit raye aken yer? ko mmg..hahahaha

violetless on October 18, 2009 at 8:43 AM said...

besala...uih byk oo dia bg..aku suka aa...syg dia lebih la dari ko..hahah

cathenclox on October 18, 2009 at 10:43 AM said...

hahaha.. bape wey dia kasi? kalo turun kl,aku nk beraya jugak la.. xkesa la raye ape pon,janji dapat gak..hahaha

amboi,dapat duit,teros xsyg aku da.. mencik2~

violetless on October 18, 2009 at 10:50 AM said...

mana leh kasitau dia bg bopa...bg aku byk gilala dia bg aku..heheh...

ko dth raya cina la..aku tak kasik angpau..aku bg minum ayaq limau ja..hehehe

ala aku syg ko lagik...ko kasi aku duit raya mencanak syg aku naik kt ko..heheh

cathenclox on October 18, 2009 at 8:55 PM said...

hahaha.. macam saham pulak aku rase kasih syg ko ni.. hahaha

tp cane ko leh jumpe aken? after naek teksi ka? hi hi hi hi

violetless on October 18, 2009 at 10:56 PM said...

after naek teksi la..dia siap kasi duit teksi lagik...heeheheh..punya la baik..aku respek toi kat dia..awek dia lawa ooo...

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010