ketuk2 pintu ye...


terkezut gila babas tadi tiba2 pintu bilik aku dibuka without any single knock or salam...korang teka sapa yang bukak??

makcik jual kepek!!adoi makcik nak menjual pon agak2 la..bg la salam dulu ke hape ni tak trus bukak pintu..tak tau ke org kat dalam bilik tgh salin baju ke ape..naseb bek aku tgh online tadik..adoi la makcik..takde kesedaran sivik langsung(padahal aku pon salah tak kunci pintu)

trus aku cakap takmo walaupon aku tingin gak nak makan kepek dia..dah dia bt cmtu ilang trus aku nk beli kepek dia..hormat la privacy org sket..ni pakai bukak pintu je..ingt umah makcik ke aa nak bukak terus?!hangin tol aku kat makcik tu..

trus aku katup pintu ha,trus kunci..tapi aku kalo nak kuar g toilet n takde sapa2 dalam bilik mmg aku kunci..takut wooo..cmna ngn yang org yg tade dalam bilik g toilet kejap tetiba balik bilik ada makcik jual kepek dalam bilik??tak ke terpengsan dia??kalo ada dalam bilik tak bt pape takpe..kalo.....ish tak baik tuduh bukan2...

p/s:makcik kalo nak jual kepek sila ketuk pintu n jgn terus bukak..tak suke tau..
ha kat sini korang leh ketuk iklan nuff aku ye...

9 comments:

Amietz @ f.kay on October 23, 2009 at 9:21 PM said...

hiss .. sib baik makcik jual kerepek ... buat nye perogol bersiri ke ape ... huiiiiiiii naya kooooo ....

violetless on October 23, 2009 at 9:37 PM said...

hahahaha..tula...pastu trus beringat nk kunci pintu..

Cik Sri on October 23, 2009 at 10:00 PM said...

ish.
tak baik tol makcik tue..
tak patut betul
hehe
lebih2 lak.

Cik Sri on October 23, 2009 at 10:01 PM said...
This comment has been removed by the author.
violetless on October 23, 2009 at 10:36 PM said...

tau takpe makcik tu...slalu bt cmtu..dulu pun cmtu jugak...boleh plak dia lpas masuk sini jual2..kalo dia curik ke ape...

~Am Sya~ on October 24, 2009 at 12:31 AM said...

uishh!!!

bahayerla!!




^SyASyA^

Ir Takamine Kyomaro on October 24, 2009 at 1:03 AM said...

gile ar mkcik kepek tu....ke tu bakal mak metua ko wei?ne tau dia wat terjah mcm abg naz melodi tu ke....saja nk nengok menantu dia mcm mana wakakaka

Farhah Zaidah on October 24, 2009 at 1:28 AM said...

oo..kat kolej sy lak makcik kepek ketuk tahap nak tercbut pintu..ingtkan urgent apa la...

violetless on October 24, 2009 at 10:33 AM said...

am sya: mmg bahaya gile la...

ir takamine kyomaro: ada ke bakal mak mentua aku cmtu rupenye..seksa abes kalo menjual tuuu...baru2 ni tutup sket apa yg ptt di tutup...aku tak hingin nk jadik menantu makcik kepek tu la...huhuhu..jadik menantu mak ko leh??kahkahkah

farhah zaidah: ha ntah2 makcik yg sama tak...kalo pintu kunci mmg dia ketuk tahap nak tercabut pintu..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010