i will be flying tomorrow~~


esok aku nak ke awan biru da...doakan aku selamat pergi dan selamat kembali ye...

aku nak tenangkan ati aku..sangat2 tak tenteram..

aku nak g sabah je..nak menenangkan ati ngn nak g konvo kakak aku...

nak g SABAH je..bukan ke arab saudi ke ape ke...

tapi yang penting still ke awan biru...

p/s: arap2 aku dapat tenangkan ati aku kat sana..aku g sorang2 je sbb mak abah aku da g arini...
cmna nak g klia dari kl sentral?

13 comments:

cik intan (◡‿◡✿) on October 7, 2009 at 10:23 PM said...

.tc syg~
.jgn lupe souvenir utk i~ ^^

violetless on October 7, 2009 at 10:34 PM said...

cik intan...souvenir ye??heheh..tak janji2..tp i try..hehe

~Am Sya~ on October 7, 2009 at 11:12 PM said...

nek shuttle bus dr kl sentral~~ =)

tc yer...

leh bcuti rehat2kn minda~



^SyASyA^

violetless on October 7, 2009 at 11:23 PM said...

^SyASyA^: ada ke?
tq ye wak..heee

miss izan on October 7, 2009 at 11:43 PM said...

take care bebeh ;)
sebeniorrrrrrrrr....hahahaha

violetless on October 7, 2009 at 11:53 PM said...

miss izan:kalo ada duit lebih kawan2 blog tak sy lupakan..huhu

Farhah Zaidah on October 8, 2009 at 12:39 AM said...

g bebaik ye...moga hati brtmbah tnang eh..

HonEyBuNNy on October 8, 2009 at 1:10 AM said...

wah...beshnya..yaya g naik bus..ada bus tulis ke klia....smpai 10 egt pon...huuhuhuuh...ila dah g sbh..mmg best tau..moga dpt tngkn dri

atiQah adNan on October 8, 2009 at 7:56 AM said...

have a nice trip k.. take care of urself!

asna cute on October 8, 2009 at 8:19 AM said...

Amin~

syokk yea boley naik awan biru kan.. hmmm bile la asna nk merasa lak ek? uhuks~

Take care dear!~

violetless on October 8, 2009 at 8:53 AM said...

farhah: moga2 ati ni tenang kat sana..

honeybunny: ada ke?kena carik nih...thanks ye///

atiqah adnan:tq akak!!4 being such a gud sister

asna: asna g huneymoon nnt...hehehhe

Anonymous said...

dari Kl Sentral naik la KLIA express..
bayar RM35..boleh pilih sama ada nak henti2 or nak terus sampai ke destinasi...

violetless on October 8, 2009 at 12:46 PM said...

to anonymous: da sampai klia da..sy naik bas..thanks ye..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010