benda biru+merah


napa la badan aku tak penah lekang ngn lebam??

ada ja lebam yang datang bertenggek di badan aku...

bgn tido je mesti ada wpon aku ssh sangat nak tido waktu malam...

takkan la antu dok geget kot..oih!!jgn weh..aku seram...

pas aku balik sini pas bercuti ray aku pasan kat peha gabak aku ada lebam, sakit gak..

pas tu ilang timbul lak kat betis, n paha kat sebelah kiri pulak..

aku takdo la aktif pon nak melompat sana sini..jtuh memana ke..pelik2...

7 comments:

atiQah adNan on October 2, 2009 at 4:31 PM said...

huhh.. misteri juga nie.. hehe

violetless on October 2, 2009 at 4:52 PM said...

tula kak...pelik tul..cmna ntah leh timbul...

asna cute on October 2, 2009 at 5:38 PM said...

yangg sory to say this..

serius ada hantu yg gigit.. asna penag gak kena dulu.. ada 3 titik lebam.. biler tekan jadi sakit..

amalkan nie yea
1. wuduk sebelum tido..
2. bace alfatihah
2. ayt 3 Qul..

Insyallah hilang. asna buat gitu selalu.. alhamdulilahh.. sekarang dah tak de dah.. ;)

asna cute on October 2, 2009 at 5:38 PM said...

buat time nk tido yea~

violetless on October 2, 2009 at 5:52 PM said...

yeke asna??alamak naik seram bulu kaki den nih ha...takpe2 thanks ye asna 4 the info...

HonEyBuNNy on October 3, 2009 at 6:36 PM said...

alamak...takotnya...ne buat ila takot nak tido sorg2 neh..huuhu

violetless on October 3, 2009 at 10:53 PM said...

tula takut plak kan nak tido sorang2..sy pon sama..

 

mereng sebelah kepala ♣ ♣ ♣ Mamanunes Templates ♣ ♣ ♣ Be Purple by : Luth Textile (dot) com
Ilustração: Gatinhos - tubes by Jazzel (Site desativado) 17 March 2010